★ 399 gram ★

Alla inlägg under juli 2011

Av Lisa - 31 juli 2011 21:36

Tjena mittbena! Har precis kommit ut ur duschen och sitter och myser i soffan med min fina gubbe! Vi kom hem med bussen för typ en timme sen, efter en trevlig helg i Sollefteå!

Fredde och hans kompisar dök upp igårkväll i en cool gammal raggarbil som vi åkte omkring lite i. Hälsade på lite folk och landade till sist i parken! Mycket folk var det, men tydligen ingenting mot för Fredagen, men då jobbade ju jag!

Vi hade egentligen tänkt åka hem på natten, men vi hade så trevligt när dom andra ville åka, så vi övernattade hos mammzen istället!

Mysigt att det börjar bli mörkt på kvällarna igen! Då kan man tända en massa ljus.. Jag har typ jämt ljus-orgie hemma hos mig, haha½

Nu blir det snart Dexter och sen bums i säng!

Av Lisa - 30 juli 2011 16:20

Skickar en mupp hälsning från sollefteå! Mår som en påse skit idag, som alltid efter ett par arbetsnätter.. Ikväll blir det parken, hemvändarkväll och lite raggarbil :-)

 
Av Lisa - 29 juli 2011 15:23

God Morgon! Nu har jag jobbat, sovit, varit till tandis, sovit lite mer... Vaknat.. Svullat rostade mackor (guds gåva till mänskilgheten)

Hör och häpna: Jag hade INGA hål i tänderna! INGA HÅL!!! Hur fasen kan man få sån jäkla tandvärk av att gnissla tänder? Mitt bett var helt fel och dom tänderna jag har ont i, det är dom som fått allt tryck på sig under en lång tid... Men nu är dom slipade så jag hoppas VERKLIGEN att de ger med sig snart... Fast innerst inne så känns det som om jag kommer få ha den här tandvärken hela mitt liv! Bläää!

Nä, nu ska vi inte va pessimister här! Ska göra mig i ordning och sticka upp till pappzen!

Av Lisa - 28 juli 2011 18:57

Härligt! Bussresan gick finemang och jag lyckades somna en stund till och med.. Somnade även en timme på soffan när jag kommit fram, så nu ska jag nog vara fit 4 fight för lite nattligt arbete... Totte ska följa med också, som "sjukvårds-hund"    Vill inte lämna honom ensam hela natten, han är ju van att ha kompisar... (fjantig? jag? jag veeeeet)

Det blir inte så mkt sömn imorgon.. Lyckades få en tid hos min favorit tandläkare här i Solle.. Men det enda som fanns var imorgon 11.50 Så jag får väl kliva upp och sen försöka lägga mig igen efteråt.. Om det nu går..  Sen blir det middag hos pappzen innan det är dax för ännu en natts arbete!

Av Lisa - 28 juli 2011 14:08

Man ska vara världs van även om man är hund.. Så nu är det dax att åka buss :-)

 
Av Lisa - 28 juli 2011 09:59

Tjenixen Tjenixen! Här har man varit vaken sen sju imorse.. Väldigt OLÄMPLIGT med tanke på att jag ska jobba inatt.. Men men.. Klev upp och försökte få tag i en tandläkare IGEN.. Närmsta akuttid här i övik var imorgon klockan 8.15 Jo jag tackar jag! Får försöka hitta nån i Sollefteå istället.. Det här kommer garanterat gå ut över min sömn hur det än blir! Får jag ingen tid hos tandläkaren så kan jag inte sova pga tandvärk, och får jag en tid, så blir det granterat då det är meningen att jag ska sova!  Livet e hårt!

Vilken rolig blogg jag har.. Den handlar just nu om mina tänder och hur synd det är om mig! Men så är det ibland...

Av Lisa - 27 juli 2011 09:52

Good Morning! Blev väckt inatt av en tassande Totte som smygit upp och kissat lite här och där i köket! JÄVLA HUND! Inatt får han fan sitta kopplad.. Som tur var så hade jag ställt en fåtölj för dörren till v-rummet.. För det rummet är jag mest rädd om!

Hade mest lust att strypa honom men istället så drog vi ut på en prommis.. Samma sväng som igår morse. 3.6 km i elljusspåret. Alldeles lagom runda!

Känner mig faktiskt lite piggare idag än jag gjort på hela veckan.. Börjar väl återhämta mig efter natt arbetet... Lagom tills det är dax att jobba igen. Ja, allting har sina baksidor!

 

Av Lisa - 26 juli 2011 18:11

  358 kcal enligt Subways egen näringstabell... hmm

mmmmmmmmmmmmmmums!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards