★ 399 gram ★

Alla inlägg under juli 2011

Av Lisa - 4 juli 2011 10:21

Goood Morning! Packar och grejjar för fullt.. Sticker ju till Solle om ett par timmar.. Har varken lust att sitta på nån buss, eller att åka ner över huvud taget egentligen.. Fast ja ska klippa mig halv sex, så liiiite kul är det väl ändå då!

Kunde INTE somna inatt.. Låg och vred och vände ända till klockan tre.. Människo plågeri kallas det!!! Men ja klev upp tidigt så ikväll borde ja somna gott!


Har ringt en massa samtal här på morgonkvisten, och väntar fortfarande på et par uppringningar.. Inget är som väntans tider..

Av Lisa - 3 juli 2011 19:39

Ååååå! Jag har ingen lust att vara borta i en hel vecka  

Har haft en skit bra helg ju, och nu vill jag bara stanna kvar! Känns som att jag börjar trivas mer och mer i den här stan! I Fredags hade vi myskväll med middag ute, film och en massa onyttigheter, bara jag och Fredrik.  Igår hade vi  party här och en kanonkväll ute med trevligt folk, och idag har vi varit ute på en super lång cykeltur i solen! Två timmar tro ja vi var ute. Vi hittade en brygga som vi låg på en stund, men jag får ju myror i brallan direkt, så vi cyklade hemåt ganska snabbt! En riktig mysdag, UTAN baksmälla! 

Nu väntar vi på PIZZA ! Måste ju testa Online-Pizza nu när man har chansen, så nu sitter vi här och dregglar och väntar!

  

Av Lisa - 3 juli 2011 12:25

Gooood Morgon.. Eller ja.. Morgon och morgon. Här tog vi sovmorgon iaf. En välbehövlig sådan!

Igår var det party för hela slanten. Hade folk här på middag och öldrickning. Det slutade som vanligt med att gitarren åkte fram och vi hade svårt att slita oss från "förfesten". Väl nere i hamnen så var det fullt i tältet så vi fick sätta oss på Bella´s istället. Men vi hade lika trevligt ändå, och vi lyckades få oss några minuters live musik i tältet innan vi drog hem!

     

(Några mobil bilder från sena natten)

Idag är vi slöa! Så idag blir det en hel dag hemma i soffan.. Ska väl sätta igång med lite packning också kanske, eftersom jag sticker till Solle imorn!


Av Lisa - 2 juli 2011 14:09

Nästa vecka kommer vår nya SÄÄÄÄÄÄNG! 

   

Av Lisa - 2 juli 2011 10:06

God Morgon! Här var vi uppe före tuppen som vanligt! Jag har varit på gymmet och känt på vikterna lite  

Det kändes bra.. Jag kan officiellt träna igen!! Kanske inte en massa hopp och studs-konditions pass, men jag kör det som känns okej.. Och idag blev det Biceps, Mage och lite trampande. Magen fick sig ordentligt med stryk, så om jag ser konstig ut när jag skrattar dom närmsta dagarna, så vet ni varför!

Nu väntar jag bara på att Fredde och hans polare ska komma från gymmet, sen ska vi iväg till Arnäsvall och kolla på sängar!! ÄNTLIGEN!

Ikväll blir det "Sommarfest" och lite vin och öl drickning! Var ut och kikade en sväng igår också, men vi var så trötta och sega, så vi käkade och sen gick vi hem och såg på film! 

Av Lisa - 1 juli 2011 15:56

Nä nu jävlar blev jag rastlös och less! Bara att invänta gubben och se glad ut!

Cheesecake med vit choklad har jag bakat idag! Men jag har fortfarande inte vant mig vid vår SKIT-ugn. Allt MÅSTE stå inne minst 5 minuter extra för att det ska bli bra... Remember That!!!!!

Sen fick jag paket-SMS så då var det bara att sticka iväg och hämta mina efterlängtade träningsbrallor!

Nu sitter jag här med en MAGKNIP som heter duga, och undrar hur jag ska ta mig igenom resten av dagen! BLÄÄÄ! 

 

Av Lisa - 1 juli 2011 07:53

Good Morning Good Morning! Underbara fredag! Med lite tur så får jag hem min gubbe redan före två idag. Han fick ju jobba över ända till halv elva igår, så nog fan är han värd att få sluta lite tidigare!

Har drömt om HUNDAR inatt! Har tänkt väldigt mycket på hundar den senaste tiden. Har nog lite gos-abstinens! Saknar dom så otroligt mycket! Saknar till och med Mini!! Hon som var så jobbig, haha! Även fast jag själv inte haft nån hund på ett år nu, så är jag ändå van att ha mammas vovvar tvärs över gatan.. Mina promenad kompisar!!!!  Kanske får låna med mig en hund hem nästa gång jag varit i Solle.. Piga ska säkert löpa snart ändå, så det passar nog bra   


     


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards