★ 399 gram ★

Alla inlägg den 29 december 2009

Av Lisa - 29 december 2009 19:17

Hihihi.. Jag blir bara så förvånad över dessa fjortisar! Brukar inte läsa sk 'kändisbloggar' och 'storbloggar' utan brukar hålla mig till folk jag vet vilka dom är och som jag kan ha nåt intresse av att läsa om.. Men nu halkade jag in på Kissies blogg och jag blev bara helt paff alltså! Har aldrig kollat den förut, men nu fattar jag vad folk snackar om när dom kallar henne puckad bimbo osv. Vilket j***a blockmongo!! Finns det verkligen så många som är intresserad av att läsa den dynga hon skriver?? Inget vettigt, inget intressant, inga modetips eller nånting man kan ha nytta av att läsa. Bara en massa fjortis dravvel och prat om hur mycket snyggare hon är än alla andra bloggerskor som vill kopiera henne.. Hihi.. En orangefärgad transa? Men urs, det är ju nästan synd om den lilla tjejen.. She´s got issues, big time!!!


Jag kanske är konstig men jag tycker om att läsa bloggar där folk ärligt berättar om sin vardag  (inte bara en massa snack om hur otroligt underbart allt är, för ingen har det bra jämt)..  Folk som vågar öppna sig lite. Men jag gillar även mycket foton, mode och shoppingtips, musik och lite skvaller.


När det kommer till min egen blogg så vet jag inte om det är en blogg som över huvud taget stämmer in på dessa beskrivningar.. Jag skriver oftast bara vad som faller mig in.. En salig blandning av känslor, tankar, åsikter, onödigt vetande och en massa bilder.. Men om några år så kommer nog  jag själv tycka att det är ganska roligt att sitta och läsa och se foton på vad jag gjort..  Det är nog mest därför jag bloggar!!


  

Av Lisa - 29 december 2009 15:46

Förnyelse! Ja tack! Känner att jag behöver det! Har ju funderat ett tag på att byta soffa eftersom vi helt enkelt tycker det blir för ont om sittplatser när man har en trea och en tvåa.. Vi köpte ju soffan förra vintern, så den är ju superfin egentligen, men jag har tröttnat på skinn!! Jag vill ha nåt annat!

Mycket mysigare med nåt sånt här faktiskt.. och så kan man ju ha nån extra sittpuff eller en fåtölj.. Skulle sitta fint. Men vi får se om vi får soffgruppen såld först, för man kan ju inte ha dubbelt upp hemma en endaste dag ens eftersom vi har ganska liten lägenhet!  Så  KOM Å KÖÖÖÖP!!!!!


Idag har jag inte gjort mycket alls. Hade ingen lust att gå på gymmet i kylan så jag drog ett Zumba pass med 2 kiloshantlar hemma istället. Svettigt värre, kan jag lova! Sedan blev de en liten fika på stan med Linn.. 

Nu inväntar jag mamma här som ska komma och klippa Signe, som numera ser ut som en björn i ansiktet. Jag tänkte passa på att klippa Mini också när vi väl får hit en bra klippmaskin!


Jaja.. nu ska jag fortsätta spåna på soffor!! :)   Ha en bra dag!

Bloppis-annons
Av Lisa - 29 december 2009 15:41

Vi har bestämt oss för att byta soffa. Därför säljer vi nu vår svarta skinngrupp! 3+2. Ganska precis ett år gammal, i fint skick!( Nypris 12000)

  

Möbler & Heminredning, Säljes - Sollefteå (Västernorrlands län)
Pris:    8 000:-
Telefon:    0768357761

11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards