★ 399 gram ★

Alla inlägg den 3 december 2009

Av Lisa - 3 december 2009 22:51

Är du som jag? Vill slippa leta och leta i olika butiker bland miljoner andra stressade människor, eller bara inte vill köpa julklapparna i den stad du bor i (när man bor i en liten håla är det inte så roligt)

Då har jag några sidor som jag varmt kan rekommendera.. Prylar, presenter lite allt möjligt roligt som du kanske inte kan hitta i alla butiker på stan.


http://bluebox.se

http://vackerthem.com

http://giftstore.se

http://fujidirekt.se


Klicka dig in och kika runt lite.. Myyyyycket skönare än att stressa runt på stan!


Natti Natti

Av Lisa - 3 december 2009 20:42

         ......



Ja här är majoriteten av lägenhetens befolkning behårade, illaluktande, skällande små monster!! Haha. Ja ingen av pudlarna är ju van att bo i lägenhet, så dom skäller så fort dom hör minsta lilla ljud.. Och det kan man ju förstå. Men Mini!!!!!!!!!!!! Å jag blir så J***a förbannad på hennes extrema skällande så nu har jag låst in henne i buren som straff!!


Har nyss kollat på Final Destination 3 eller 4 eller vad det nu var.. ähh.. Lite töntiga dom filmerna , men ett bra tidsfördriv. Nu väntar Criminal Minds och sen vår favoritserie FRINGE!!! I LOVE IT!!!


Har även varit och kikat på vigselringen! ÅÅÅÅÅ den är sååå fin. Lämnade in förlovningsringarna på putsning och angav vad jag vill ha för gravyr i vigselringen. Så jag ska hämta alltihopa på Måndag igen   


Trevlig kväll nu alla bloggers!

  

Dagens Mat

Frukost: 1ägg

Lunch: pannkaka,keso,morötter,apelsin

Middag: tacos

Annat: julskinka,kaffe,mjölk,2pepparkakor.1lussebulle   

Av Lisa - 3 december 2009 15:40

★Goddagens ★

Nyss hemkommen från jobbet denna kalla och härliga vinterdag! Jag gillar verkligen den friska luften som kylan bringar fram! På sommaren känns det ofta som om man inte får syre i den varma luften.. Men nu är det friskt och fräscht och härligt!!


Lite tungt och oroligt på jobbet idag också, men det känns ändå lite bättre och jag påminner mig hela tiden om hur bra jag trivs där, för det gör jag verkligen! Barn är ju sånna härliga små glädjespridare, så man blir glad inombords när man vistas bland dom. Självklart kan det  bli stimmigt och högljutt och lite bråkigt ibland.. Men det gör inte så mycket!


Nu har jag hundinvasion här hemma.. Mini, Signe och Tanya ligger och gnager på varsitt ben här i vardagsrummet.. 2 hundar är hanterbart.. Men 3 är f*n för mkt! (det kom jag på för en stund sedan då jag skulle gå en sväng med allihopa)

Men det är bara över helgen så det ska vi nog klara.


  Idag fick jag samtal från kommunen...Och dom kunde ställa upp på att viga oss på önskat datum ! Så  VI KAN GIFTA OSS DEN DAGEN VI HADE PLANERAT!!!!! wehooo! På min födelsedag. Midsommarhelgen.  Söndagen den 27 Juni klockan 15.00..  Då SMÄLLER DET!!!   Längtar och längtar....


Nu ska jag gå ner på stan en snabbis och uträtta ett par ärenden! Ciao



11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards