★ 399 gram ★

Alla inlägg den 18 december 2009

Av Lisa - 18 december 2009 22:44

God afton alla!!

Jag är ingen partybrud jag inte. Nä, sitter istället hemma och smuttar på ett glas vin, äter chips och tittar på film.

Såg nya Wallanderfilmen SKYTTENOch den var riktigt riktigt bra!


Nu har jag precis suttit här med en hemmagjord ansiktsmask. Hittade nåt recept som jag lite skeptiskt provade. Men saaatan va mjuk man blev! Som en liten bebisrumpa!!


Receptet har du här:

1 tsk honung

2 droppar vinäger

2droppar citron

Trodde ärligt talat inte den skulle funka, men min hud gillade tydligen honung!!

Vill man så kan man ta honung och naturell yoghurt istället.. Men jag hade ingen yoghurt så ja körde på den andra sorten..


Nä nu ska ja gå å städa hos valparna lite.. De e bajsklet i valplådan!!! Bläää

Sov gott!

  


Av Lisa - 18 december 2009 17:45

    

Haha.. Jag  har satt upp håret idag! Kanske kan lyckas ta mig igenom den här hårkrisen ändå.. Man ser den inte, men jag lovar, det sitter en liten tofs där bak! :)

Av Lisa - 18 december 2009 15:46

Hallåj!

Började dagen med att vara ofantligt duktig! Klev upp klockan åtta, drog direkt iväg till gymmet och spenderade en timme där.. Vrålhungrig och sugen på det mesta gick jag in på Ica på vägen hem för att köpa frukost. Det fick bli tunnbröd med ägg och kaviar. Till min stora besvikelse upptäckte jag då ja kom hem att brödet var mögligt, så jag fick vacker äta nåt annat.. (nu ha ja varit och bytt ut det)

 

Jag och Fredrik drog sedan på stan och köpte julklapparna åt varandra.

Va spännande  det ska bli att öppna dom på julafton när man inte vet vad som gömmer sig där i   

Jag köpte även en jättefin grå stickad tröja, med korta pösiga ärmar.. Ett riktigt kap. (hade fullstämplat bonuskort så ja fick pynta 35kr) sen köpte jag en ny dörrmatta med en krona på!


Hade en sån fruktansvärt hemsk dröm i natt. Vaknade mitt i natten och grät som ett litet barn. Ett par kompisar till mig hade dödat Fredrik och slängt honom i vattnet.. Så kom han där och flöt och var helt uppsvälld och jag skrek, men mina kompisar sa att dom hade gjort det för min skull och trodde jag skulle bli glad.  FYYY!!!  Blev kraftigt lättad när jag vaknade och hörde Fredriks snarkningar!


Ikväll blir det tacos och kanske en film eller två.. Inge Idol givetvis, men det kanske finns nåt annat roligt att se på!  Mys Pys

  


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards