★ 399 gram ★

Alla inlägg den 12 december 2009

Av Lisa - 12 december 2009 23:37


Även fast jag har varit en slagen hjälte idag så måste jag erkänna att det varit en ganska mysig dag ändå.. Jag o Fredrik har legat i sängen exakt precis hela dagen! Turats om att släppa ut hundarna lite då och då.

Jag tror att vi nog har sett 7-8 filmer och det är fortfarande en film som rullar.

Tur att man har en hund som ÄLSKAR att ligga under täcket! Hon kliver inte ur sängen så länge vi ligger kvar, så henne har det då inte gått nån nöd på idag! Hon stormtrivs!! Signe har varit lite orolig och gnällig idag, bäddat och grejjat.. Jag hoppas hoppas hoppas att hon får föda snart!!

  

  

Av Lisa - 12 december 2009 20:31

Hej kära bloggen! Lisa är en väldigt trasig människa idag. Herre gud, jag har sovit ända till nu.. Varvat mellan att sova, spy och dricka vatten. Min röst existerar inte längre och jag är råförkyld!

Bra att man är så otroligt duktig på att dricka LAGOM! Nä det var väldigt längesen jag var så här bakis... men.... Kul hade vi!

Måste berätta en sjuk grej som hände..

På vägen hem från bowlingen skulle zibban bjuda på en cigarett.. Han tog fram ett oöppnat paket, kastade det högt upp i luften och sa: Den som fångar paketet får ta en..  Sen var paketet spårlöst försvunnet. Vi letade och letade och letade. Till slut kom jag på att det måste ha åkt ner i sopkorgen som stod där mitt på gågatan. Så jag började försöka vända ut och in på säcken. Det hela slutar med att alla kommer till den berömda soptunnan och kommer på att den nog är bättre att sparka loss den från backen och vända den upp och ner..

Helt plötsligt börjar hela världen blixtra.. Då får jag syn på en gubbe som hänger ut genom ett fönster med värsta kameran och knäpper en hel serie med bilder på oss. Vi börjar posa och fjanta oss och han skriker att han ska se till att bilderna kommer till polisen.

Efter bara nån minut så kom tydligen polisen till platsen också, men då var vi redan borta.. Haha! Tänk va pinsamt om man skulle bli anmäld för skadegörelse av en sopkorg   

Nä vi gått bara några meter så inser vi ju att vi fortfarande inte hittat cigg paketet.. Mest på skoj så stoppar jag ner handen i luvan på Fredriks jacka, och gissa vad jag hittade där???  Helt sjukt va vi skrattade!!


Nä nu ska jag beställa PIZZA!!!! Fort innan dom stänger! 

Av Lisa - 12 december 2009 13:33

Minns inte... haha.. Det blev en riktig fjortis fylla!   Planen var bowling-ett par öl och sen hem och se idol.. Vad hände?

Massor med öl--bowling och mera öl--hem o se idol och mera öl--ner på stan för att äta burgare...hm och då ville alla andra gå tillbaka till krogen. Men eftersom jag då gick omkring i Fredriks stora adidasbrallor (eftersom per&emmas lilla valp spydde ner mina kläder) så var jag ju tvungen att gå hem och byta om.. Snabbt var det gjort. Tillbaka på banan med ölkannan redo!


Hade faktiskt riktigt roligt! Men idag säger kroppen annat!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards