★ 399 gram ★

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Lisa - 7 december 2009 22:36

Film film film.. Undrar hur många filmer man sett på sina 25 år? Idag har jag iaf avverkat tre stycken.. Och tre igår.. Vilken nörd man är!


Känns som om ja haft en väldigt stressig dag fast ja egentligen inte haft nåt att stressa för. Har väldigt lätt för att bli okontrollerat stressad och det är såååå jobbigt för jag blir så arg!!!! Tappar saker, sölar och verkligen ställer till det för mig själv..


Å jag har sån träningsvärk i benen så jag undrar hur ja ska lyckas gå upp till dagiset imorn bitti.. Men men. Man är väl viking!


Nä nu ger jag upp för idag! Har precis som igårkväll en massa nässelutslag! grrrrr men bara på fötterna..  Wierd wierd

   

Dagens mat.

Frukost:Ägg

Lunch:Burgare,keso,ägg

Middag:Fisk,keso

Annat:kaffe,tårta,pepparkaka,apelsin..

Av Lisa - 7 december 2009 15:02

Sådärja... Då har man kastat bort lite pengar då. F*n va dyrt det är med tandläkare alltså, men man ska inte behöva gå omkring och har ont, så det är bara att punga ut!!


Kom hem och hittade en stor hög med post innanför dörren. Ena jobbiga brevet efter det andra.. Intrum justitia, allektum inkasso, försäkringskassan, polismyndigheten.. mm mm. Och självklart inehöll f-kassans brev nån jobbig blankett som jag inte fattar alls hur eller varför jag ska fylla i. Dessutom är det straffbart att skriva fel, så jag tog mina papper och kilade upp till arbetsförmedlingen. Min handläggare från f-kassan har sitt kontor där, och jag bor ju typ 100meter nedanför, så det är riktigt praktiskt om man behöver hjälp!  Så nu är det fixat!!


Nu sitter och o Fredrik och tittar på Tingeling.. haha.. Vi bara älskar barnfilmer ibland.. Så lättsamt  och mysigt! Väntar på att brorsan ska ringa, för vi ska upp till pappzen o äta tårta och fira brors 22års dag lite i efterskott..


Känner mig inte på topp idag, men jag lyckades iaf stå på orbitreken 30minuter på gymmet i morse och sen körde jag lite mage.. Men sen kom den sprängande huvudvärken så jag gav upp. Känner mig febrig, men när jag kollar tempen så har jag minsann ingen feber... hm...


Jaja.. Imorn är det arbetsträning igen och jag ska GÅ upp dit för en gångs skull. Väl där ska jag hålla huvet högt och vara stolt över den jag är idag!

  

Av Lisa - 7 december 2009 13:36

Sitter hos tandläkaren och lyssnar på ljudet av borrandet i fredriks stackars små tänder. Jag får tandvärk bara av att höra det! Lite damp får ja också av att sitta stilla, men nu har jag ju slagit ihjäl ett par minuter med det här inlägget iaf. :)


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards