★ 399 gram ★

Alla inlägg den 4 december 2009

Av Lisa - 4 december 2009 15:55

Har man det bra när gubben bokstavligt talat tvingar en att shoppa?   

Vi gick på stan en sväng, bara för att få strosa omkring lite.. Så halkade vi in på Stil och Fredrik såg ett linne och sa: Det där måste du prova! Och lyckades engagera hela personalstyrkan där inne och jag stod och halvskämdes i provhytten och mumlade att 'nä, men jag vet inte. Vi ska nog vara lite sparsam'.. och Fredrik svarar: DU MÅSTE KÖPA!! Då hör jag nån ropa: Men hallå! Passa på nu för fan när han säger så där! Bara att tacka och ta emot!

Haha.. Sagt och gjort. Det blev ett långt lila linne med kors bak på ryggen och en kortärmad bolero i imitationsskinn.

Köpte även en blomspruta som jag ställt in på den hårdaste strålen. Varje gång Mini börjar tokskälla så sprutar jag på henne och jag tror fan att det funkar.. Men vi får väl se om ett par dagar!


Nu har jag tänt en massa ljus, hällt upp ett glas rött (Allegro, mitt favoritvin) och  sprättat en öl åt Fredrik. Vi tänkte se nån film medans vi käkar middag och väntar på att Idol ska börja..  Ikväll får vi nog se Kalle åka ut skulle jag tro. Eller??  Tove vinner nog hela skiten! Go Norrland :)

                         

Av Lisa - 4 december 2009 10:05

★Goooo Morron Gooo Morron★

Har precis avslutat en halvtimmes yogapass.. Sååå härligt att få sträcka på alla kroppsdelar på morgonen! Nu väntar jag och vovvarna på att Fredrik ska komma hem från gymet så vi kan ta våran lååånga härliga skogspromenad i snön!

Vägde mig nu och såg att jag gått ner 2kg sen sist jag vägde mig, och det var 5dagar sedan. (man kan väga sig med wii balanceboard, mäta bmi osv) Viktförlust är väl den enda välkomna förlusten här i livet, så det kändes bra!

Mera ska bort.. Men nu är det December och det är väl inte direkt den ultimata Bantningsmånaden... Men huvudsaken man är smärt och smidig till den 27 Juni så är jag nöjd!


Nä nu ska jag dra på mig fårskinns pjäxorna och dra till skogs!!  See ya

     


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards