★ 399 gram ★

Alla inlägg den 25 december 2009

Av Lisa - 25 december 2009 20:52

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången?

Inte ofta, men om vi möts så hejjar vi självklart på varann.

 2. Har du ljugit för någon idag?

Nej, men jag har inte pratat med så många heller :P

 3. Har du blivit arresterad nån gång?

Hm... låt mig fundera.. haha.   Jo ett X antal gånger tyvärr..

 4. Har du fått någon komplimang idag?

Japp! När jag klev ut i vardagsrummet, nyvaken med morgonrufset fick jag höra hur sexig jag var.. haa haa svarade jag.

 5. Har du varit med i en rättegång?

EN? Prova 5-6 stycken så kanske det börjar närma sig..

 6. Är du polare med grannarna?

Självfallet!! (inte surgubben med toppluvan då, men alla andra)

 7. Har du haft en stalker?

Japp.. En enträgen jävel som fick mig att byta namn!

 8. Var är dina syskon just nu?

En syster i Umeå, en bror nånstans här i stan, en syster på sitt rum och kollar på Michael Jackson skulle ja tro :P

 9. Vad är det första du gör på morgonen?

Går på toa, släpper ut vovvarna, sätter på kaffe.

 10.Höger- eller vänsterhänt?

Alla smarta människor är vänsterhänta vet ni väl?

 11.Kläder just nu?

Svarta pumabyxor, svart linne och en mysig filt.

 12. Vad ser du på tv?

Tittar just nu på Narnia. Min favvofilm :)

 13. Hur många parfymer har du? och vilken har du på dig nu?

6st finns i mitt badrum och just nu har jag 'flowerbomb' (viktor&Rolf)

 14. Om du fick ändra på något i ditt utseende, vad skulle det vara?

Skulle kunna tänka mig att vara några kilo lättare, men det är ju ingen omöjlighet!!

 15. Hur många läsare har din blogg dagligen?

Allt mellan 60-120 .. olika från dag till dag..

 

Alltid lika meningslöst med dessa listor, men likt förbannat så gör man dom när man inte har annat för sig.. Intressant? Nä, kanske inte alls.. haha.

 

Av Lisa - 25 december 2009 16:08

Visst är dom väl otroligt söta?

Har nyss suttit och snusat på dom en stund, dom är ju bara så gosiga!!

Vi har en riktig slöardag idag.. Går fortfarande omkring i mysbyxor. Osminkad och okammad, för vi har ingenting planerat idag! Mat, det fick vi nog av igår, och ut på nån supning ska vi inte! Ja orkar inte sånt. Det är ju alltid så fruktansvärt mycket folk ute på juldagen.. När man var yngre så tyckte man ju att sånt var kul, men nu är det mest bara jobbigt!

Ska snart försöka orka mig ut på en promenad, för Mini är så understimulerad så hon slirar omkring som en tok här.. Hon sprang rätt in i en blomvas och slog skallen.. Haha.


God fortsättning!  

Av Lisa - 25 december 2009 11:12

Hade en jättemysig och trevlig dag hemma hos Pappzen igår. God mat och dryck, och trevligt sällskap. Jag tror klockan var över tolv innan vi kom hem. Vi rullade väl mer eller mindre hem. Längesen man var så mätt alltså.

Men tomten kom inte till oss, vi hade väl kanske inte varit tillräckligt snälla. Men julklappar fick alla ändå!


Idag tog jag en kraftig sovmorgon och klev upp bara för en liten stund sen. Såååå skönt. Träningsvärk i hela kroppen efter mitt hemska pass igår morse, så jag vet inte om det blir nå gym idag.. Kanske en långpromenad med Mini istället..


Nä nu måste ja fixa lite kaffe här!

         


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards