★ 399 gram ★

Direktlänk till inlägg 4 januari 2012

Ingen vet

Av Lisa - 4 januari 2012 17:25

Det här är verkligen tortyr! Helt sjukt att allt det här händer, jag fattar det inte!! Så vad ska man göra nu då?? Bara vänta, vänta och vänta! Och vad innebär allt? Det är sånt som snurrar i huvet! Om det är ett speciellt fel, hur kommer det att påverka framtiden? Och är det ett annat fel, hur påverkar det oss? Man vet ju INGENTING.. Och ingen kan ju säga nånting heller, eftersom ingen vet!

Man vet absolut ingenting! Lever hon imorgon? Står jag  på benen imorgon? Hur ser livet ut om några månader? Kommer jag att sitta hemma med ett handikappat barn? Kommer jag att sörja min dotter som dog? Kommer vi att vara en lycklig familj? Ingen vet.. Ingen vet nånting! Ta aldrig nånting för givet! Livet och hälsan är ingen självklarhet!

 
 
rebecka

rebecka

4 januari 2012 18:44

Jag hoppas och tror att allt kommer bli bra för er!!
Ni är starka lika så eran lilla prinsessa.
Tappa aldrig hoppet, ni har massa stöd via bloggen, era föräldrar och syskon!
Ni är så starka och ge aldrig upp den styrkan.

Jag håller alla tummar och tår och jag tror på er.

Massa styrkekramar till er

http://becciiish.bloggplatsen.se

 
Tanna

Tanna

4 januari 2012 18:55

Jag önskar så hårt jag kan att allt är bra med er. Och att det bara var medicinen som gjorde kramperna. Våran skrutt krampade också en gång, men han är helt frisk idag ! Så håll hoppet uppe !

http://tannaodevil.blogg.se

 
nienna

nienna

4 januari 2012 19:38

Jag håller mina jättehårt att testerna inte visar något allvarligt och att hon får må bra och inte behöver krampa. Kram

http://www.niennas.se

 
Ingen bild

Tess

4 januari 2012 20:14

Håller mina tummar stenhårt... Hoppas på att det är en tillfällig dipp o att hon väääldigt snart gör nya framsteg! Jag tror på Denise, hon är en kämpe <3

 
Ingen bild

Gill

4 januari 2012 20:29

Mina tankar finns hos er <3 Hoppas ni får veta något så snart det bara går... Många styrke kramar

 
Ingen bild

Michelle

4 januari 2012 20:33

Jag snyftar och känner din förtvivlan. ALL STYRKA till Denise nu. Man önskar detta var en film på tv där man kunde få hoppa fram några månader och se ett friskt litet rosigt knytte i sin mammas armar...Men ni får kämpa och ta små små steg frammåt eller bakåt hela tiden. =( Stackars er..Men detta SKA bli en film med lyckligt slut..en lycklig framtid.."Så levde de lyckliga i alla sina dagar" Kramar kramar

 
JOhanna

JOhanna

4 januari 2012 20:49

Herre gud... vad händer :-((( Usch vilken mardröm, rädsla, oro

Kan bara föreställa mig din förtvivlan och rädsla <3

Många tankar och kärlek till dig och din familj

http://grynisen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Helena

4 januari 2012 20:54

Men lilla lilla vän! Förstår din oro, ovissheten är nästan det värsta av allt! Håller alla tummar jag har att det var en reaktion på medicinen och att hon mår bättre nu! Borde det inte synas på hjärnan om det var en blödning? Skickar massor med Styrkekramar och håller alla tummar jag har!!!!

 
Ingen bild

madeleine kristiansson

4 januari 2012 21:36

Skänker många varma styrkekramar till er och lille denise. Vet hur ni har det min son föddes också i 23+1 och vägen har varit lång och upp och ner han hade även kramper men idag är han en pigg fyraåring..=)

 
Ingen bild

http://bekkas.bloggplatsen.se/

4 januari 2012 22:14

Usch hoppas verkligen att de vänder för eran del och speciellt för Denise. Håller verkligen tummarna för er nu! många kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 8 juni 2016 15:54

Ja ibland har man verkligen otur. Har varit frisk länge nu och var inte alls orolig för att börja jobba.. Och så får jag ett bett av något slag.. Som växer och växer och till slut kan ja inte sitta på ena skinkan (där bettet sitter) . Slutade med...

Av Lisa - 5 juni 2016 22:34

            Igår!!! Det var längesedan jag skrattade så fruktansvärt mycket. Dom är ju helt sanslöst roliga mina Småstads-grabbar! Jag bara älskar dom. Det var inte så mkt att fundera på när man hörde att dom skulle hit. Hade docl gärna stann...

Av Lisa - 1 juni 2016 20:36

Sommar än en gång! Känner mig glad och lycklig och full av hopp idag! Det har varit ett tufft år och jag har inte riktigt fått ordning på alla bitar än, men är på god väg.     Hej jag heter Lisa, och jag är en beroende! Ja, så presenterar jag m...

Av Lisa - 19 februari 2016 19:29

Tror ni den här lilla tjejen lägger sig lycklig ikväll? Första ridturen En bra dag med hundar hästar och kaniner. ...

Av Lisa - 17 februari 2016 07:45

Hej på er! Det var längesen jag visade mig här, men nu kikar jag in och bjuder på en låt som jag gjort..  Eller.. texten har min syster skrivit och den handlar om mig. Melodin har jag gjort. och det är jag som står för sång och gitarr     https...


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards