★ 399 gram ★

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Lisa - 30 oktober 2011 13:50

Ja nu börjar man lida av en ny sjukdom: HEM längtan! Har ju för fasen bara varit hemma en natt sen förra fredagen.. Tror aldrig att jag har varit borta hemifrån så länge! Längtar efter att få börja julpynta lite där i vår "lilla" vrå! Ja, inte än såklart... men det börjar ju närma sig!! Men jag misstänker att jag får lov att köpa nya prylar eftersom det mesta "försvann" (läs: kastades bort) eller gick sönder i flytten..  Inte mig emot! Rusta är ju rena himmelriket om man vill köpa julpynt  

Sitter här och kikar på barnvagnar, funderar på bebisnamn och känner att det faktiskt börjar bli dax att ta tag i ett och annat. Jag har ju inte köpt EN ENDA PRYL till vår lilla tjej! Men först och främst ska tapeten upp i rummet, och ett par hyllor ska målas.. Sen ska jag beställa lite smått och gott från Ikea.. Klädförvaring och skötbord och sånt... Fan, det är mycket man ska tänka på... Tur att jag har mycket tid iaf! Mitt liv är inte så stressigt, och det är jag jävligt glad för!!!

Av Lisa - 30 oktober 2011 11:41

Latmask söndag på Olivias säng..  Det är full rulle i magen idag.. Mitt barn gillar inte när jag har tighta brallor tror jag :)  Idag blir det hemfärd, och imorgon är det dax för slutprov så ja får kliva upp tidigt och panik plugga lite innan det är dax! 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards