★ 399 gram ★

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Lisa - 19 oktober 2011 20:10

 Prov myser i min nya mysiga mys kofta :)

 
Av Lisa - 19 oktober 2011 14:12

Nu behöver man ju iaf inte oroa sig för att man ska tröttna på utseendet på telefonen.. (som jag alltid brukar göra) Det finns ju MILJONTALS olika varianter att välja mellan! Bra för en som tröttnar snabbt på sina saker     

Av Lisa - 19 oktober 2011 13:37

 En del shoppat blev de ju iaf... Dock varken jacka eller gardiner. Men en del annat som är bra att ha ?

 
Av Lisa - 19 oktober 2011 09:36

Tjo! Har precis varit ute på en liten morgonprommis.. Lite längre än vanligt faktiskt. Det blev nästan 5 km. Sköööönt! Jag går ju alltid med hörlurar på mig och lyssnar på radio när jag går i skogen.. Oftast så möter jag ju ingen, men idag kom en gubbe och sprang förbi mig. Jag blev ju skiträdd eftersom jag inte hörde att han kom, så jag spratt till och sa: åå jäklar!!  Efter några meter så stannade gubben, vände sig om och sa: Ja, det är inte konstigt att ni kvinnor blir överfallna när ni går omkring med hörlurar!! Sen sprang han vidare...  ööhh.. Jahapp, så bara för att man har hörlurar så ska man förvänta sig att bli överfallen??? MUPP!

Nu ska jag ta en dusch. Sen ska jag ut och shoppa lite.. Måste kolla om jag hittar nåt kul man kan pyssla med till helgen då ja ska till Ramsele.. Ska även köpa nya gardiner till vardagsrummet, om jag hittar några... Sen har jag även spanat in en kofta som jag vill ha   Men jag har inte bestämt mig för om jag tycker den är för dyr eller inte... En sak till...  En JACKA... Syrran hade ju nån kappa som jag kanske ska köpa, men jag vill nog även ha en täck jacka i vinter.. Den jag har är helt okej, och dom finns fortfarande att köpa.. Kanske ska köpa en i nån strl större.. hmm..  Men isf blir det en VIT! Har aldrig haft en vit vinterjacka i hela mitt liv tror jag.. Men det är sååååå jäkla snyggt! 

Av Lisa - 19 oktober 2011 06:48

Vaken... But whyyy? 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards