★ 399 gram ★

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Lisa - 18 oktober 2011 13:12

Ja, jag kanske inte har fullspäckade dagar.. Men min hjärna känns ganska fullspäckad just nu.. En massa datum att komma ihåg, samtal som ska ringas, intyg som ska skickas, prover som ska tas, resor hit och dit för att träffa olika läkare i olika städer. Och så skolan då förstås.. SUCK!

Har ju en läkartid i Sollefteå nästa vecka. Den MÅSTE jag gå på, för det är då jag ska få mitt intyg som ska skickas till transportstyrelsen! Men jag har även fått en kallelse till Umeå om två veckor. Den tänker jag avboka. Jag kan ta mina prover och om dom inte är bra så får dom ge mig en ny tid.. Det känns alltid så onödigt att åka dit eftersom dom aldrig undersöker mig eller nåt sånt. Känns jävligt dumt att åka 20 mil för att prata, när det finns telefoner! Eller?

Jaja.. Har iaf betat av tre av mina samtal idag, har även hunnit med att knåpa ihop inlämningsuppgift nr 2 och summera mitt studiebesök.. 


Är glad att jag har möjligheten att stanna hemma hela dagen, för jag mår precis lika illa idag, som jag gjorde igår! Blääää


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards