★ 399 gram ★

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Lisa - 20 oktober 2011 15:42

Den här dagen, förra året så kom första snön.. Iaf i Sollefteå! Det ser jag här på bloggen   Så de så!

Har precis haft ett litet styrkepass här hemma, följt av en prommis. Måste fan hålla igång gamm kroppen så man inte tappar alla muskler man har byggt upp!


Har haft en riktig sån där tänkardag idag.. Har tänkt mycket både bakåt i tiden och på framtiden.. Helt sjukt egentligen vilka vändningar livet kan ta. Jag menar, vart var jag för 3-4 år sen? Herre gud! Skulle väl aldrigi min vildaste fantasi kunna tänka mig att jag skulle vara gift och ha ett barn på väg. Mitt liv var ju bara KAOS, och jag hade inga förhoppningar på att det nånsin skulle bli annorlunda heller. Under vissa perioder så hade jag totalt gett upp, och jag ville inte ens försöka få livet annorlunda och jag inbillade mig att jag var nöjd så som det var!

Lite ledsamt att tänka på hur man kan få en sån snedvriden syn på livet, att man nöjer sig, och tror att man inte är värd, eller kan få det bättre!!

Tråkigt också när jag tänker på allt man gått miste om.. En massa roligt som jag säkert skulle ha haft i ungdomen om jag inte hade fastnat i klorna på drogerna! Men det är ingen mening att tänka på det! 

Nu fokuserar jag på framtiden och allt bra som händer just nu! Ibland funderar både jag och Fredrik på vad vi har gjort egentligen för att förtjäna all den "tur" som vi har haft med en massa saker det senaste året!  Nånting har vi gjort rätt  


Tacksam!! 

Av Lisa - 20 oktober 2011 11:43

God dagens... En sån där dag igen.. En sån där URK dag. Mår illa som ett litet svin, men det borde ju snart gå över enligt mina beräkningar. Det brukar ju lätta på eftermiddan.. 

Idag tycker ja även att det luktar piss överallt. Så var det i förrgår också. Trodde nästan att det var jag själv som luktade haha!

Har packat väskan och är redo för Ramsele! åker vid sex imorgon bitti. Behöver egentligen inte åka så tidigt, men jag vägrar åka med en senare buss som tar typ tre timmar och har en massa byten. Nä, då kliver jag hellre upp klockan fem! Sån är jag  

Nu är det snart dax för vårdcentralen och lite blodprover.. 

 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards