★ 399 gram ★

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Lisa - 13 oktober 2011 21:05

Ja nu är det snart kris! Låter väldigt dramatiskt va? haha. Men nu har jag snart inte en enda jacka som jag kan stänga.. Skinnjackan funkade skitbra förra veckan. Nu börjar det kännas trång, och jag vill ju inte förstöra den helt! Så imorgon blir det jack-jakt tror jag.. Är ju lite snål och har ingen större lust att betala några dyra pengar för en jacka som jag förmodligen bara kommer att ha en vinter.. Men vi får se vad jag hittar!

Idag har jag beställt lite hälsogrejjer. Mera vitaminer, spirulina alger för blodvärdet och en olja som man ska smörja på magen för att motverka bristningar. Får väl se om det funkar, men det är ju värt att prova iaf.. Börjar redan känna att det kliar på magen!  

   

Måste bjuppa på en gammal bild på syskonskaran också! Love it! haha

    

Av Lisa - 13 oktober 2011 09:57

Idag mår jag inte så bra... Har klivit upp flera gånger, men hamnat tillbaka i soffan hela tiden och snarkat! Har haft sååå int i ryggen inatt, och jag blir så less på att jag bara kan ta alvedon!! Har ju fått nån inflammation mellan skulderbladen IGEN.. Tänkte att jag ska prova att smörja med Ipren Gel över helgen, och går det inte över så får jag nog gå till Naprapaten igen, eller till en sjukgymnast. Annars kanske jag får sådär ont, med tryck över bröstet igen som jag hade i somras!!

Var det någon som såg programmet om Jehovas Vittnen igår?? Jag såg det... Och jag ångrar mig nästan. Mycket av det dom säger är ju sant. Men dom lyckas vrida och vinkla det så att det låter helt fruktansvärt..  Och dom får människors personliga problem att handla om själva "sekten" (som dom kallar det)  Att den här tjejens pappa misshandlade henne.. Det hade han nog gjort även om han inte var ett Jehovas Vittne.. Dessutom så undrar jag vad hon hamnat i för skruvad församling som försökte täcka upp och tysta ner det.. Så skulle ALDRIG församlingen jag växte upp i göra. Och det är inte så det SKA gå till enligt deras regler.. Men hennes församling verkade ha skapat sina egna små regler.. 

Nog om detta. Jag tycker iaf att dom flesta Jehovas Vittnen (iaf dom som jag känner, och det är många) Dom är SNÄLLA, NORMALA, ROLIGA.. Kan och får ha kul. Och dom försöker inte pracka på mig deras tro! Dom har vanliga jobb, utbildning och vänner både i och utanför församlingen!

Så länge man respekterar varandra så är allt okej!



Nu vill jag DISSA!!  ALLA ER SOM FUSKAR PÅ WORDFEUD!!! blääää för er!  Va är de för mening att spela då??? Det märks ju sååå väl. Ingen kan komma på långa konstiga, invecklade ord HELA TIDEN.. Okej att man har tur med bokstäver ibland och får in fullträffar. Men man märker direkt när det är fusk! Skickar tusen spindlar i håret till er tråkmånsar!!!

 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards