★ 399 gram ★

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Lisa - 17 oktober 2011 17:27

Usch vilken dag, säger jag bara! Har mått illa exakt HELA dagen och kräkts både här och där.. Får nog räkna med det här resten av graviditeten.. URK!

   


Idag har vi iaf varit på ultraljud igen! Fredrik följde med för första gången och fick se vår lilla plutt! Det var svårt för barnmorskan att få till bra bilder, så vi fick 6 st bilder på olika delar av kroppen istället. Men här har vi ett par stycken som iaf jag tycker att man ser att det är en bebis på  

     Den här nedre bilden ser lite läskig ut tycker jag!! ögonhålorna är så stora och syns så väl så det ser ut som en döskalle.. en döskalle som försöker sätta handen för kameran typ! haha.

Idag har det gått trögt med pluggandet.. Körde fast lite, och hittade inte svaren jag sökte i litteraturen. Och läraren behagade inte svara på mitt mail (som dom egentligen ska göra inom 4 timmar).. Så jag får fortsätta imorgon.

I helgen blir det en tripp till Ramsele för mig iaf. Fredrik vill nog inte följa med. Vi har ju vår årliga pysselhelg hos mormor då vi julpysslar, bakar och bara har det mysigt! Ser fram emot det!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards