★ 399 gram ★

Alla inlägg den 7 april 2013

Av Lisa - 7 april 2013 06:58

 

Åååh så ont det gör i mammahjärtat när lillan gör illa sig. Hon låg så snällt och lekte med sina nallar på golvet och vips så hade hon krypit bort till gitarren som står i hörnet och hon la sig på rygg och sparkade till gitarren som självklart tippade över henne och gjorde ett litet jack i hennes panna... Det ser ännu värre ut nu när det har gått en stund. Jacket är alldeles svart och det är världens blåmärke runtom.. Det konstiga var att hon grinade bara typ 10 sekunder och det kändes som att hon grät mest för att hon blev rädd, men vad vet jag...  

Det har ju pratats lite om det här med hennes smärttröskel. Hoppas bara att hon inte blir sådär så att hon inte skulle känna ens om hon brutit benet eller bitit av sig tungan eller nåt sånt.. (skräckexempel som man sett på tv) Nä, men det tror jag inte, huvva va hemskt det vore!!

Nu ska jag gå och lägga mig igen. Denise har fått sin frukost och jag har druckit mitt citronvatten som jag MÅSTE ha varje morgon.. Det har blivit ett beroende!

   


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards