★ 399 gram ★

Direktlänk till inlägg 23 januari 2012

Tre timmar senare..

Av Lisa - 23 januari 2012 22:56

Jag tog upp Denise i famnen när hon skulle äta klockan åtta.. Sen blev vi kvar där i stolen.. Råkade nog somna en stund för helt plötsligt var klockan tio och det var dax för mat igen! Vi hade det varmt och mysigt i nästan tre timmar, sen blev jag så kissnödig så jag var bara tvungen att kliva upp!

Nu måste jag lära mig: Att Denise är en kvälls-bebis! varje morgon så blir jag orolig för hon är så slö. Hon sover och sover och jag får för mig att hon är sjuk. Men när det blir kväll så är hon hur vaken som helst. hon var till och med vaken nu när jag gick ner för att lägga mig. Min lilla nattsuddare!

Det märks att det pratas mycket positivt om Denise. Många kommer in bara för att får se henne och kika hur hon ser ut, för dom har hört att allt går så otroligt bra just nu. Idag kom en av läkarna in bara för att titta, och hon frågade om hon fick ta ett av korten på Denise och dra en kopia... Ja, det känns verkligen som om vi snart är på väg..


Nu ska jag sova gott och "njuta" av träningsvärken som kommer krypande! Natti Natti

 

 

Familjen Decker 

 
 
Cissi

Cissi

23 januari 2012 23:19

Vilken fin bild. Och vad roligt att de går så bra och lilla Denise är en riktig kämpe.
All Lycka till er!

http://www.mittlivminlycka.bloggplatsen.com

 
Nienna

Nienna

23 januari 2012 23:19

Vilken härlig bild! Vad fina ni är!

http://www.niennas.se

 
Ingen bild

Marica

23 januari 2012 23:27

Underbart fin bild på er alla 3!!
Förstora och rama in!!

Hon är ju så söt så man kan bara inte låta bli att le så man ser henne!!

Kram

 
Ingen bild

sofié

23 januari 2012 23:30

fina familjen Decker!

 
Ingen bild

Lina Smulan Ekesrydh

24 januari 2012 00:19

GUD VAD MINIMINI OCH SÖT! =)

Hoppas att allt kommer gå jättebra för er alla! KRAM!

 
Ingen bild

Stina

24 januari 2012 02:05

Instämmer med föregående talare: Underbar bild! Vad himla roligt att allt går så bra. Håller verkligen alla tummar att det rullar på i denhär takten i fortsättningen och att ni slipper fler bakslag! Fina, fina Denise!

 
Petra

Petra

24 januari 2012 06:11

Vad roligt att läsa att det går så bra för lillan!
Fin familjebild :)

http://Www.petratvillingmamma.blogg.se

 
Tanna

Tanna

24 januari 2012 06:45

Så fint kort på er !

http://tannaodevil.blogg.se

 
Ingen bild

Carin

24 januari 2012 06:49

Man blir bara så glad i hela kroppen<3

 
Beatrice

Beatrice

24 januari 2012 09:00

Kan bara hålla med tidigare inlägg, men självklart skicka egen kram till er & det låter underbart

http://www.beatrice-minadagarilivet.blogspot.com

 
Ebba

Ebba

24 januari 2012 09:12

Fina familjen! Och jag måste säga att jag tycker att du är riktigt duktig som faktiskt tar dig iväg till gymmet! Kram Ebb

http://tabathadolve.blogspot.com/?m=1

 
Ingen bild

Rebecca

24 januari 2012 09:24

Vad roligt att det går så bra, gläds med er

 
Marie S

Marie S

24 januari 2012 09:57

Vilken fin bild på er! =)

http://marieodanne.blogg.se

 
Emmelie

Emmelie

24 januari 2012 10:42

Vilken fin bild på hela lilla familjen! Underbart att se!!
Härligt att det verkligen går åt rätt håll. När det väl vänder så går det snabbt. Hoppas det fortsätter att flyta på, då är ni snart hemma med er lilla minibebis!

http://emmeliem.blogg.se

 
Ingen bild

Caroline

24 januari 2012 10:56

Gullig nattsuddare!
Kvällar är bäst:)

 
Sofie - Mamma till två små

Sofie - Mamma till två små

24 januari 2012 11:45

Så kul att läsa så mycket positivt! Har verkligen hållt tummarna för er! Och gör det än!

http://lillgarden.blogg.se

 
mia

mia

24 januari 2012 12:32

hon är en riktig kämpe! så jäkla underbart att allt gått så bra för er!..kikat här sedan hon föddes...såå glad för er skull!
hon är så vacker!

http://miiamakinen.blogg.se

 
Ingen bild

Ulrika

24 januari 2012 13:08

Helt underbar!!!

 
Camilla

Camilla

24 januari 2012 13:08

Vilken härlig bild! Blir varm i hjärtat..:) skönt om ni får komma hem snart! Vet känslan av att få komma hem med sitt barn efter prematurvistelse, iof bara tre veckor, men ändå! Kram

http://tuffevictor.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Emmie

24 januari 2012 13:23

Åååååh vilken fantastisk bild! Vad härligt!!! Heja Denise!

 
Ingen bild

Farfar o GunBritt

24 januari 2012 18:09

Snälla, kan vi få en kopia på det här kortet,? det bara lyser kärlek om det! Kram

Lisa

24 januari 2012 20:54

Jag kan framkalla!!

 
Ingen bild

ninni

25 januari 2012 02:41

Det var min bästa födelsedagspresent på kvällen att se detta på er!

 
Ingen bild

Sofia (mamma till Emil)

25 januari 2012 14:41

Vilken otroligt fin bild!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 8 juni 2016 15:54

Ja ibland har man verkligen otur. Har varit frisk länge nu och var inte alls orolig för att börja jobba.. Och så får jag ett bett av något slag.. Som växer och växer och till slut kan ja inte sitta på ena skinkan (där bettet sitter) . Slutade med...

Av Lisa - 5 juni 2016 22:34

            Igår!!! Det var längesedan jag skrattade så fruktansvärt mycket. Dom är ju helt sanslöst roliga mina Småstads-grabbar! Jag bara älskar dom. Det var inte så mkt att fundera på när man hörde att dom skulle hit. Hade docl gärna stann...

Av Lisa - 1 juni 2016 20:36

Sommar än en gång! Känner mig glad och lycklig och full av hopp idag! Det har varit ett tufft år och jag har inte riktigt fått ordning på alla bitar än, men är på god väg.     Hej jag heter Lisa, och jag är en beroende! Ja, så presenterar jag m...

Av Lisa - 19 februari 2016 19:29

Tror ni den här lilla tjejen lägger sig lycklig ikväll? Första ridturen En bra dag med hundar hästar och kaniner. ...

Av Lisa - 17 februari 2016 07:45

Hej på er! Det var längesen jag visade mig här, men nu kikar jag in och bjuder på en låt som jag gjort..  Eller.. texten har min syster skrivit och den handlar om mig. Melodin har jag gjort. och det är jag som står för sång och gitarr     https...


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards