★ 399 gram ★

Direktlänk till inlägg 14 januari 2012

Mys Lördag!

Av Lisa - 14 januari 2012 20:28

Mys Lördag på Barn 4! Denise har legat på Pappas bröst i ett par timmar, samtidigt som vi tittade på Vampire Diaries på kanal5 play och smaska på lite godis! Men vi fick göra en lite specialare för Denise kan inte riktigt ligga på magen än, bara korta stunder. Så hon fick ligga på rygg istället, men det funkade ju det också!

Det blev ingen flytt till sängen idag. Doktorn tyckte att vi skulle vänta nån dag till eftersom Denise fortfarande är lite svullen och så.. men vi har ingen brådska! Allt måste få ta sin tid!

Nu har vi precis käkat en pizza och ligger och kikar på Gladiatorerna.. Tänker på dagen som har varit, och kan med ett leende på läpparna säga attt det varit en bra dag idag!


Har blivit lite lat med bildredigering, så här kommer ett gäng helt naturella bilder från idag! 

   

        


Min lilla TJOCKIS!      

 
 
Heidi

Heidi

14 januari 2012 20:45

Åhh va härligt att se att hon e en liten tjockis!! Då går det åt helt rätt håll!! =) =)

http://heidipetridis.blogspot.com

 
Zabine

Zabine

14 januari 2012 21:02

MEN GO SKITEN!!! åååh va hon e fin <3 Saknar er

http://wildasmami.blogg.se

 
Sofie

Sofie

14 januari 2012 21:07

Så underbart söt hon är precis som en liten ängel!

http://Mammasofie.blogg.se

 
Ingen bild

Katarina å Ted

14 januari 2012 21:21

Hej på er kämpar!!
Ja en liten tjockis får man nog kalla henne trots att hon väger bara ett drygt kilo.Hon är jätte jättefin den lilla tösen. Även om ni inte kan slappna av än så känns det som ni har hittat ett förhållningsätt till allt som händer er tre. Skönt för det behöver ni
Jag undrar bara om du Lisa skulle få säga ett ord om din dotter, vad skulle det då vara?
Stora kramar på er alla tre från oss i Långsele.

Lisa

14 januari 2012 21:59

Oj, ett enda ord.Det måste ju bara vara FIGHTER! För det är just precis vad hon varit från första stund!

 
Ingen bild

Jennifer

14 januari 2012 21:25

Innan jag läst klart inlägget tänkte jag...åhhh, så rund hon blivit. Sen har du själv skrivit längst ner står det "min lilla tjockis." Såå gött!! Att se :))

 
Lotta

Lotta

14 januari 2012 21:48

Vad hon är fin :)

Bra att ni fick er en riktigt mysig lördag, det behövs verkligen efter senaste veckans turbulens.

http://knyte.wordpress.com

 
Johanna

Johanna

14 januari 2012 21:52

Men sötnosen då! Hon börjar ju se ut som en "riktig" bebis nu (inget illa menat ;)). Otroligt go hon är :) gossekinderna <3 kämpa på lilla vän, du gör det så bra!

http://Jagjesperochmelker.blogspot.com

 
Frida - Mamma till Liam

Frida - Mamma till Liam

14 januari 2012 22:02

Men så söt hon är med sån stor napp! :)

http://frudrutt.devote.se

 
Ingen bild

Evelina

14 januari 2012 22:05

Åh så söt!!!

 
Ingen bild

Stina

14 januari 2012 22:23

Gud vad söt hon är när hon har ögonen öppna och plirar sådär. Börjar vara riktigt gullig. De första bilderna gjorde mig mer sorgsen på nåt sätt, för att hon såg så otroligt liten, tunn, bräcklig och sårbar ut. Men de senaste bilderna gör mig glad, hon ser mycke starkare och piggare ut nu. Varje dag är en vinst och ett steg på vägen åt rätt håll. Kämpa på, alla tre! Kram Stina

 
Ingen bild

Malin

14 januari 2012 22:56

Har precis börjat läsa din blogg för ca 2 dagar sen och jag fastnade på en gång och kunde inte släppa för än jag läst varje inlägg om tiden på neo :) nu har jag läst ikapp allt och fått en bättre blick på vad ni gått igenom och fortfarande går igenom. Jag har själv en dotter på 2 1/2 och väntar nu en liten till är i V 23+4 vilket gör mig extra berörd av er berättelse och allt som har hänt. Jag håller alla tummar och tår för att Denise ska repa sig ordentligt efter operationen och allt därtill. Och håller med om att hon blivit riktigt rund och go, precis så där som bebisar ska vara. Hon ser verkligen mycket piggare och friskare ut nu än de tidigare bilderna. :) mina tankar finns hos er. Skickar massor med styrke kramar :)

 
MAMMA SOM KÄMPAR FÖR LIVET

MAMMA SOM KÄMPAR FÖR LIVET

15 januari 2012 06:04

Vilken mysdag <3

http://overleva.blogg.se

 
Ingen bild

Denise

15 januari 2012 07:21

Åh hon är så liten och söt! Jag blir alldeles omtumlad av din blogg. Skönt att det verkar gå åt rätt håll. Kram

 
Elisabeth

Elisabeth

15 januari 2012 08:45

En söt liten tjockis, så härligt att se :)

http://knytet.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

C

15 januari 2012 09:41

söta fina tjejen din! <3 kärlek i massor till er! Kramar!!

 
Tanna

Tanna

15 januari 2012 12:56

liten knubbis ! Så fin hon är.:)
Spara alla gamla nappar hon haft, kul och titta på dom yttepyttesmå napparna sen när Denise blivit stor.

http://tannaodevil.blogg.se

 
Sofie - Mamma till två små

Sofie - Mamma till två små

15 januari 2012 13:35

Så fin hon är! Hon ser så stor ut nu...

http://lillgarden.blogg.se

 
Ingen bild

Amanda Uhlander

15 januari 2012 13:59

sötnosen <3

 
Beatrice

Beatrice

16 januari 2012 10:00

Men så härligt det låter & vilka fina bilder

//kram

http://beatrice-minadagarilivet.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 8 juni 2016 15:54

Ja ibland har man verkligen otur. Har varit frisk länge nu och var inte alls orolig för att börja jobba.. Och så får jag ett bett av något slag.. Som växer och växer och till slut kan ja inte sitta på ena skinkan (där bettet sitter) . Slutade med...

Av Lisa - 5 juni 2016 22:34

            Igår!!! Det var längesedan jag skrattade så fruktansvärt mycket. Dom är ju helt sanslöst roliga mina Småstads-grabbar! Jag bara älskar dom. Det var inte så mkt att fundera på när man hörde att dom skulle hit. Hade docl gärna stann...

Av Lisa - 1 juni 2016 20:36

Sommar än en gång! Känner mig glad och lycklig och full av hopp idag! Det har varit ett tufft år och jag har inte riktigt fått ordning på alla bitar än, men är på god väg.     Hej jag heter Lisa, och jag är en beroende! Ja, så presenterar jag m...

Av Lisa - 19 februari 2016 19:29

Tror ni den här lilla tjejen lägger sig lycklig ikväll? Första ridturen En bra dag med hundar hästar och kaniner. ...

Av Lisa - 17 februari 2016 07:45

Hej på er! Det var längesen jag visade mig här, men nu kikar jag in och bjuder på en låt som jag gjort..  Eller.. texten har min syster skrivit och den handlar om mig. Melodin har jag gjort. och det är jag som står för sång och gitarr     https...


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards