★ 399 gram ★

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Lisa - 13 oktober 2010 22:50

Aj aj.. Känner redan nu att jag kommer få en mysig träninsvärk i ben och rumpa! La på lite extravikt idag och det känns! 

Har varit nere hos mammen och spenderat några timmar.. Satt och knappade på telefonen och hittade en App som jag bara var tvungen att ha!  

Nu är det så här att min mamma kan skratta som ingen annan kan! Och det finns ingen hejd! Så jag tog hem den där Fart-Soundmaster med olika äckliga fis ljud! Hahaha.  Ja vi hade roligt en stund där kan jag tala om!

Nu har vi varit ute och raggat lite. Kollat på hus å sånt. Jag gillar att åka bil på kvällen när det är mörkt.. Det sitter liksom i ryggmärgen på nåt vis. Man har ju ändå spenderat några år(?) i bilen..


NU: CSI och en rykande het kopp 'Kvällsro'


Försöker att inte oroa mig över jobbet så mycket. Intalar mig att det kommer ordna sig, för så här har det aldrig varit förut. Brukar ju få jobba nästan hur mycket som helst... åååå..... Finns inget som kan ge så mycket oro som ekonomi/arbete/räkningar.. Man får ju 'framtidsångest'!!!!

Av Lisa - 13 oktober 2010 14:50

Tänk att man kan bli så hungrig så att havregrynsgröt blev det godaste man nånsin ätit! Haha. Så hungrig var jag nyss iaf.

Har tillbringat några timmar på stan. Gick ner mest för att jag hade tråkigt hemma. Jag har INTE köpt nåt!  Fast jag var bra sugen att få komma hem med ett par påsar.. hehe.

Är grymt trött så nu ska jag vila upp mig inför kvällens tränings pass.

    

Dampen kom fram för en stund

Av Lisa - 13 oktober 2010 10:00

  

  


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards