★ 399 gram ★

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Lisa - 22 oktober 2010 21:30

Som ni kanske märker så har jag lite svårt för det här att vara ensam hemma. Urs va tråkigt det är! tvn, datorn och jag. Blir sååå rastlös!. Näe urs och fy. Och jag är inte riktigt en sån som kommer mig för att ringa nån heller. Tänker alltid att folk nog har annat för sig. Jaja, skitsamma. Det är säkert nyttigt.

Fick ONT i kroppen efter body pumpen idag. Inte 'träningsvärk-ont' utan 'ont ont ont'.. Så som jag får när jag inte lyssnar på min kropp!!! Kände ju redan igår att jag inte är riktigt i form och jag velade hit och dit om jag verkligen skulle gå.. Är huvet dumt får kroppen lida!! 

Det är mycket som snurrar i huvet just nu.. Vi behöver verkligen planera och strukturera upp framtiden. Verkligen tänka igenom hur vi ska göra och hur vi vill ha det. Det är inte lätt, och det är någor man helst skulle slippa, men som sagt: Allt kommer ikapp, så nu är det bara att ta itu med skiten!

 ( Har man tråkigt så har man )

Av Lisa - 22 oktober 2010 18:55

Jahaa.. Så Alice hoppar av Idol?! Hon som var en av mina favvos.. jaja. Hon hade säkert en bra anledning..

Nu har jag iaf varit och köpt mig några hekto karra, så min ensam hemma Fredag är räddad!


Igår så halkade jag in på Jockiboy´s blogg.. haha. Ja kunde inte sluta läsa, han är ju både skön, överärlig, puckad och snuskig. Man upphör aldrig att förvånas. Sedan halkade jag vidare in på Kissies blogg och där såg jag faktiskt EN sak hon skrivit som faktiskt var liite vettig. Det var nåt om att man kanske inte skriver ALLT i en blogg eftersom den bloggen inte handlar om det. Jag menar, om jag har en blogg som handlar enbart om shopping så finns det ju ingen anledning att skriva om min pojkvän varit otrogen.. Eller om jag skriver om mat, varför ska man då tala om när man har en dålig dag? Det betyder ju inte att man ljuger bara för att man inte vill hänga ut sig fullständigt på nätet.. Bara en tanke. 

Sen kan jag inte förstå alla blogg bråk och fjant som pågår.. haha. Lögner, polisanmälningar, anklagelser, påhopp, påhitt och kränkningar mellan bloggare som inte ens känner varann. Spela in telefonsamtal och lägga ut på bloggen?.. Nä, tacka vet jag min lilla blogg.. No drama here! hehe

Av Lisa - 22 oktober 2010 17:52

Jahapp, de var den dagen de. Har jobbat och tränat och ätit en snabb 'home alone' middag. (dvs en enkel middag som var exakt samma som jag åt igår)

Nu blir det väl tvn och datorn resten av kvällen då. Har lite ont i halsen och det kändes vääldigt trögt på Body Pumpen så jag hoppas verkligen inte jag blir sjuk!

Ska man köpa nå karra kanske? De e ju Fredag!! (Säger den lilla djävulen i mig) Fast jag vet att jag bara får dåligt samvete om jag äter. Särskilt när jag är ensam hemma. Man e ju bra skruvad. De e OK att äta när man är med andra, men inte när man är själv.... (säger den andra lilla djävulen)  Varför kan man inte bara vara normal?


Av Lisa - 22 oktober 2010 15:40

  

Dax för träning :-)


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards