★ 399 gram ★

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Lisa - 4 oktober 2010 20:00

Nytränad och sådär härligt darrig i hela kroppen! Finns inget bättre. Nu har jag tänt en massa ljus och gjort mig en kopp te och sitter här och söker efter VINTERSKOR!! Egentligen är det ju ingen mening att surfa runt och drömma eftersom jag vet att ja alltid måste prova skor innan ja kan köpa dom. Så är det när man har Shrek fötter :)  Imorn blir det en tripp på stan för att söka.. Kanske tar en promenad upp på Sko Time för det är oftast där jag hittar bäst skor!

Härligt att alla bra serier börjar igen denna vecka! DH, Cougar Town och Grey´s. Äntligen har alla vi tjejer nåt att se på alla dessa tråkiga kvällar!

imorgon kväll blir det middag på Kina med tjejerna. Ska bli trevligt. Vi försöker ha en liten tradition. En Månadsmiddag, men det är inte alltid det klaffar för alla, men ganska bra ändå må ja säga!

  

Av Lisa - 4 oktober 2010 15:56

Förstår mig inte riktigt på kroppen och allt som händer i den. Kanske borde börja plugga lite anatomi!! haha. Hur kan man samla på sig så mycket vätska på ett par dagar? Vägde mig ju igår och hade gått upp 4 kg under helgen. 4 KG!!!!!

Men idag har jag inte gjort annat än att kissa, kissa, kissa och kissa. Och nu vägde jag mig och har gått ner nästan tre kilo igen. Helt sjukt! Alkohol kan aldrig va bra!

Har nyss gått en liten prommis med Totte så han fick springa av sig lite energi. Sen lämnade jag tillbaka han till mammzen.. Nu har jag ätit min andra portion av min äckliga grönsaks soppa. Fast sååå äcklig är den inte egentligen. Men om man jämför med pizza, hamburgare och tacos så kan man ju diskutera saken!

  

Av Lisa - 4 oktober 2010 12:08

Visst är det väl så, att vissa dagar ska man fan inte kliva ur sängen? Bara dra täcket över huvet och ligga kvar! Idag är en sån dag. ALLT har gått fel hittills. Har iofs bara varit vaken ett par timmar, men det räcker gott och väl!

Kaffet smakar skit, håret står åt alla håll, jag slår mig i bordskanter och dörrar, pissljummet vatten i duschen, kläderna sitter konstigt och det är bara idioter på tvn. 

Visst är jag positiv och sprudlande glad idag? haha. Men det kanske går över...

Av Lisa - 4 oktober 2010 11:15

Har sovit som en liten gris inatt och känner mig kraftigt trött även idag om jag ska vara ärlig, så allt går i snigelfart här hemma. Sprang ner till mammzen och ställde ner mat till valparna som jag hade lovat, men nu ligger jag igen.. Det är farligt med tv i sovrummet, för då behövar man lixom inte riktigt kliva upp :)

Nä, en dusch kanske.. Hade planerat en morgonpromenad, men jag orkar fan inte. Spar på krutet till kvällens Body Pump istället..


Måste faktiskt ta och köpa mig ett par skor snart! Men jag vill ju åka nånstans och shoppa.. Ny vinterjacka och nya skor.. Det får väl bli en Sundsvalls tripp snart igen, eller varför inte Umeå? Vi får se.. Vintern närmar sig med stormsteg!   

  


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards