★ 399 gram ★

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Lisa - 15 oktober 2010 13:20

God Morgon! Jag tror aldrig jag har varit så här trött efter ett nattskift nånsin! Urs och fy va trött jag är. Dessutom har jag en mensvärk som inte är av denna värld, men nu var jag ju bara tvungen att kliva upp!

Idag kommer Fredrik hem! Ska bli så skönt att få ha honom hemma i ett par dagar igen, men sen blir det jobigt igen, för nästa vecka så ska han jobba över helgen också..åååå. Kommer bli hårda dagar!

Det är faktiskt väldigt jobbigt att ha det så här. Man känner sig så ensam även fast man inte är det. Men som sagt. Det är den enda lösningen och det är ju bara periodvis, så vi överlever. Det är ju tur att vi inte är osäkra och svartsjuka av oss för då hade det här aldrig gått. Tänk om Fredrik skulle tro att jag var otrogen varenda kväll, eller att jag skulle tro att han inte alls jobbade utan att han bara var ute och vänstra! haha. Vilken cirkus! 

Nä nu ska jag hoppa in i duschen och se om man vaknar till liv!

Av Lisa - 15 oktober 2010 02:19

slinker in med en liten natt hälsning eftersom ja jobbar natt och dessutom måste testa att blogga med x10mini och se hur det är.. hi hi


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards