★ 399 gram ★

Alla inlägg den 20 oktober 2015

Av Lisa - 20 oktober 2015 16:21

Får nästan lite dåligt samvete när ja ser hur många trogna besökare jag har varje dag och att jag skriver så sällan nu. Så jag slänger in ett litet inlägg med en lägesrapport.
Just nu kör jag full fokus på hälsa! Träning, vitaminer och leverrensning.
Började min rensningskur igår och idag mår jag jätteilla! Jag har garanterat EN HEL DEL som behöver rensas ut så det här blir nog en smärre chock för kroppen.
Har tagit tag i träningen igen och jag har löst en massa praktiska småsaker där hemma som gör att det känns enklare och enklare att komma hem igen. Har ju ett tag kvar här men man måste börja planera.

Helgen kommer att spenderas hos min syster med hennes flickor och såklart min lilla stjärna också. Vi ska ha en riktig tjejhelg! Jag längtar! !

Var hos neurologen med Denise förra veckan. Kändes väldigt konstigt för läkaren ville inte riktigt hålla med om att hon har en CP skada. . Hon har ju utvecklats väldigt mkt senaste tiden och är inte längre spastisk. . Men han har inte sett hur hon var förut så det är såklart svårt att sätta sig in i varför hon fått den diagnosen. . "Motoriska problem " ... vad innebär det för framtiden då? Jag blir förvirrad men självklart är det ju bra om det inte är CP skada. . Men jag avvaktar med att tro nånting alls och väntar och ser hur hennes utveckling fortlöper.

Nu är det dax för middag och sedan ett träningspass!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards