★ 399 gram ★

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Lisa - 14 januari 2013 19:30

Usch och fy så trött jag är! Totalt matt i hela kroppen är jag. Skulle ju köra hem från sundsvall, men fick lov att överlämna rodret efter halva vägen för ja höll på att somna. Nu har vi sovit en stund iaf på sängen.. Ja lillfisen sover ju fortfarande.. Undrar om hon kommer vakna mer idag? 

Besöket hos homeopaten gick väl ungefär som väntat. Måste fortsätta med behandlingen som jag påbörjade innan jag blev gravid.. Sen kan vi börja ta itu med alla andra problem.. Men det känns bra att veta att han faktiskt tror att han kan hjälpa mig med det som sjukvården inte kan. Så jag kanske slipper gå omkring och ha ont resten av livet!

nu ska jag ta en lååååååååång varm dusch! Har frusit idag så läpparna är blå! Och ärligt talat så blir man inte särskilt mycket varmare här hemma, jo kanske om man behåller jackan och täckbyxorna på!


Ett stort TACK till dig som skickade tidningsurklippet til mig! Fick det med posten idag!  


Av Lisa - 14 januari 2013 14:32

Är i Sundsvall en sväng.. Har precis träffat homeopaten och fått lite goda besked :) Hoppet är inte ute haha!
Få se om man orkar med en IKEA tripp. Ärligt talat är jag inte så sugen, och är man inte sugen så hittar man ingenting så kanske lika bra å skita i det!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards