★ 399 gram ★

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Lisa - 29 augusti 2011 21:22

Gooood Afton! Slöar och slappar framför TVn efter en helt okej dag!

Simmade 30 längder på badhuset. Hur skönt som helst.. Fick VÄRLDENS bästa besked som inte kunnat komma lägligare. Fredrik har fått FAST JOBB!! Helt otroligt skönt att ha framtiden säkrad nu när vi har en till familjemedlem planerad.

Sen drog jag ner på stan för att gå på banken.. Meeen jag vände i dörren när jag såg alla 100 pensionärer som satt där inne med sina kölappar. Usch och fy, VÄGRAR sitta och vänta. Istället gick jag och köpte mig en ny BH.. Väldigt välbehövligt eftersom man växer och växer och växer på alla håll och kanter just nu. Köpte även lite nytt smink.. Välbehövligt det också!

Imorgon är det DAX!! Jag SKA måla gästrummet! I just have to do it! Det grämer mig att det inte är klart redan!

 

Av Lisa - 29 augusti 2011 15:37

Nån som är nyfiken? Från och med nu så tänkte jag börja ta en magbild/vecka.. Kul att se skillnaden sen från vecka till vecka.. Och, ja.. Så här ser "morgonmagen" ut nu...  Men tro mig, på kvällen ser den ut som en fotboll efter allt som jag stoppat i mig haha! Då kan man tro att det snart är dax för förlossning!

 

Av Lisa - 29 augusti 2011 09:16

God Morgon God Morgon! Solen skiner och jag funderar starkt på att stappla mig ut på en liten promenad istället för att simma... Fast igår fick jag såååå ont efter jag gått, så jag vet inte.. Simmningen är ju avslappnande och väldigt skonsam för lederna, så det går alltid bra! 

Känner en liten ångest över det påbörjade gästrummet.. Kanske har jag tagit mig vatten över huvet när jag trodde att jag skulle kunna måla trots att jag har sån här värk?  Drog ju ett varv med rollern igår, sen låg jag hela dan och kunde knappt kliva upp ur soffan, så jag gruvar ju inför att ställa mig där igen.. Som tur är så är det ingen brådska iaf... Så jag får passa på om/när jag känner mig RIKTIGT pigg..

Nu blir det KAFFE!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards