★ 399 gram ★

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Lisa - 17 augusti 2011 15:37


Trevligt, trevligt!  Och ännu trevligare är det ju att man ska stå och laga mat.. blääää!! Har helt plötsligt "vänt på dygnet" eller vad man ska säga. Mår illa på eftermiddag och kväll istället för på morgonen.. Huuuuuuuvva!! 

Men snart är det över, snart snart snart.. För det har jag bestämt!! 

Av Lisa - 17 augusti 2011 10:26

Hatar att känna mig så här! Jag trodde faktiskt inte att jag skulle bry mig ett skit om viktuppgång och förändringar i kroppen under graviditeten. Men det är ju precis lika jobbigt som annars!! Man kollar sig i spegeln och ser en fluffig kropp med en svullen mage, och man får lite avsmak. Vill helst bara gömma mig!

Jag är ju inte så långt på väg än.. Så folk som inte känner mig kan ju absolut inte se att jag är gravid, men magen putar ut, det kan jag lova!! På morgonen är den som vanligt, men framåt kvällen så är den som en stor ballong! JÄTTE svullen! Och att försöka dra in den, det kan man ju bara drömma om! Får väl hoppas på att det känns bättre när det ser ut som en gravid-mage och inte som en tjockis mage proppfull med kanel bullar!!

Av Lisa - 17 augusti 2011 06:23

En del dagar kan jag inte somna om efter Fredde åkt.. 

Idag är en sån dag. Så jag satte på lite kaffe och gjorde mig ett par äggmackor och förflyttade mig till soffan!

   Vädret ser iaf bättre ut idag och jag känner mig hyfsat pigg. Så det finns inga ursäkter till att inte ta en morgonpromenad! Sedan har jag en massa ärenden som ska uträttas.. Vårdcentral, Försäkringskassa, Affärer osv.. Får väl se hur mycket man orkar innan man smäller av   


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards