★ 399 gram ★

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Lisa - 27 maj 2011 17:40

Självklart SOCKERFRITT!! Har komponerat ihop ett experiment recept på Frosting UTAN florsocker.. Och jag LYCKADES!

För att se receptet på frostingen, klicka på länken!

LisaDex-Matklubben 

 

Av Lisa - 27 maj 2011 13:15

Jag har tänkt på en sak.. 

Många stora människor klär sig i stora, baggy kläder i tron om att dom döljer sin kropp.. I själva verket ser dom bara ännu större ut!

Medans andra, som kanske är helt normalviktiga klämmer in sig i en jacka och ett par jeans som är 2 storlekar för små och är stolt över att kunna ha små storlekar! Det dom inte vet är att dom trånga kläderna får dem att se större ut, ungefär som att man gått upp i vikt men inte haft råd att köpa nya kläder!


Då kan man ju undra: HUR FAN SER JAG UT DÅ?? Jag kanske också är en "sån", fast jag inte tror det själv!

Ibland har jag stora, pösiga kläder, och ibland har jag tighta kläder.. Oh oh... Vem är jag då? Egentligen vet man ju inte hur man ser ut när man kommer där och går på gatan! Och tur är väl det!

Av Lisa - 27 maj 2011 08:28

Fick ett tips igår.. Jag VILL ju egentligen sluta röka. Det vill väl alla? Ingen vill väl gå omkring och lukta askkopp och förstöra sina lungor? Näe! Men man har inte riktigt den där hundra procentiga motivationen ändå...  Då fick jag tips om en bok

Ja vet inte riktigt vad det är för mirakelbok... Men hon som tipsade om den hade nu varit rökfri i 3,5 år efter att ha läst den... Kan va värt att prova!!!

Nu ska jag dricka kaffe! Gå iväg och träna, och sen äta min gottigott fredags frukost! (Icas valnöts-frallor och havregröt)



11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards