★ 399 gram ★

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Lisa - 16 maj 2011 22:51

Efter en lång och seg dag är jag äntligen hemma! Kunde ju knappt sova igårkväll. Dels för att jag jobbat natten innan, men även för att jag låg och funderade på vad vi ska köpa för matbord till nya lyan! Haha! Snacka om besatt!!! Jag vred och vände och funderade hit och dit! Jag älskar ju vita möbler... MEN.. Vitt är fruktansvärt opraktiskt och känsligt! Det blir lätt repor, hack och fläckar som syns jätte väl! Fredrik har ju hela tiden tyckt att vi ska ha ett RIKTIGT bord. Ett ekbord! Nånting som håller i längden! Inget vitt "lack-tjafs" som han säger! Fredrik fick vinna den här gången! Ellen, nja.. Jag valde att hålla med hehe.. Så nu har vi bestämt att det får bli ett ekbord med 4 eller 6 snygga stolar. Kosta vad det kosta vill. Det kommer att hålla läääääänge!

  Det här var ju lite ovanligt.. fast det kanske ändå är snyggare om bordet antingen är helt svart, eller helt ek-färgat..  ååååå ja kommer dö innan jag har bestämt mig! Det är MYCKET som ska inhandlas!!!  woohoo!! Och som tur är så har jag och mamma redan en Sundsvalls resa inplanerad fyra dagar efter vi flyttat.. Så då får man väl passa på att shoppa loss lite  

Nu blir det SÄNGEN! Ska vara lite över ambitiös imorgon och kliva upp tidigt och ta en löp-tur innan jobbet! De ni!  

Av Lisa - 16 maj 2011 14:41

Arbeta arbeta.. Har huvudvärk till tusen idag, men det ska nog gå ändå..

Av Lisa - 16 maj 2011 11:38

Snubblade in på en sida och hittade en lista som jag helst hade sluppit.. Egentligen så vet man ju det här, men helst så vill man inte tänka på det!!!

 
Av Lisa - 16 maj 2011 09:39

NU ÄR JAG LESS PÅ REGNET! Det är ju lite irriterande när man vet att man ska sätta sig på cykeln! Jag vill INTE gå, för då tar det så lång tid ikväll när jag ska hem! Och det känns livsfraligt att cykla med ett paraply i handen, haha! BIG BIG ISSUES!

Kroppen är lite si och så idag.. Vaknar med en svullen hand och ont i skallen. Kan vara vädret, men förmodligen och förhoppningsvis så försvinner det under dagen!

Jobb: 13-21.30 För min del! Ni andra får ha en bra dag i REGNET!!

 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards