★ 399 gram ★

Alla inlägg den 19 augusti 2011

:)

Av Lisa - 19 augusti 2011 13:48

  Köpte en tröja idag.. PÅ KAPPAHL! Hur ofta hittar man nåt där? Jaja.. Har fortfarande inte provat den. Men den blir nog bra. Stor, plufsig, ovesize.. Precis som jag!

Nu är det brödbak på G! Grahams-frallor med sesamfrön och ost på toppen!

 

Av Lisa - 19 augusti 2011 09:45

God Morning! Precis hemkommen från en minst sagt tung morgonpromenad. Men skönt att jag tog mig iväg iaf.. Har börjat äta Postafen mot illamåendet, så kroppen är tyngre och hjärnan är slöare än vanligt.. Trött trött trött!
Jag har så konstiga drömmar nu för tiden! Det är sååå skönt varje gång jag vaknar och inser att det var en dröm! Det handlar nästan alltid om förr i tiden.. Att jag är tillbaka där på nåt vis. Men i drömmen så mår jag så dåligt över vad jag gör eftersom jag är gravid, men jag kan ändå inte sluta! Huvva! Vill inte ha mer sånna drömmar! Har haft det minst

3-4 gånger i veckan ända sen jag fick reda på att jag var gravid..  Men men.. Det är ju bara drömmar!

Nu ska jag sätta på lite kaffe, hoppa in i duschen. Sen måste jag ner på Apoteket... 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards