★ 399 gram ★

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Lisa - 9 augusti 2011 23:40

Kramas med en landstings filt och förbereder mig mentalt för en låååååång natt!

Av Lisa - 9 augusti 2011 16:39

Är så trött på att inte ha körkort! Allt skulle bli sååå mycket lättare om man bara kunde ta sig dit man ska utan att behöva passa en massa busstider.. Och bussarna går ju inte särskilt ofta här i Norrland   Men snart så, snart så! Om ynka tre månader får jag börja med mitt efterlängtade körkort!!! wiiiihoooo!

Lövlund.. den underbara stugan! Har ju inte varit där nåt i sommar, och vi har planer på att åka dit i helgen... Men då är det ju det här med bussarna!! Vi kommer typ vara framme i stugan vid 8-9 på kvällen... Sen har man Lördagen att mysa, och på Söndagen är det bara att packa ihop igen! Jag vill ju vara LÄNGRE!! Ska försöka tjata på min gubbe och övertala honom om att han kan ta ledigt på Fredag så vi kan åka tidigare!  Wish me luck  

För övrigt så är jag skit trött ! Det blev bara 4 timmars sömn idag efter mitt natt-pass, så det är nog bäst jag försöker slumra en stund nu om jag ska orka en natt till!



11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards