★ 399 gram ★

Alla inlägg den 29 december 2010

Av Lisa - 29 december 2010 19:58

  

Precis hemkommen och renduschad efter ett riktigt svettigt Body Combat pass! Det känns att det var ett tag sen sist.. Efter halva passet trodde jag inte att jag skulle orka mer, men det är då man plockar fram det där lilla extra och bara

KÖR PÅ!!!!

Det är som dom sjunger i en av låtarna:

There´s no easy way out!!!


Mådde superkonstigt tidigare idag.. Blev svag, blek, illamående och det började sticka i fingrarna.. Mitt sunda förnuft sa mig att det var blodsockerfall, men mina nojjor trodde mer på MAGSJUKA! Men det blev bättre när jag stoppade i mig nåt ätbart.. Jag börjar tydligen bli en sån som måste äta var tredje timme för att inte få blodsockerfall...    Så det är väl bara till att hålla lite extra kolla på mat tiderna...


Imorgon kommer Fredrik hem igen!! Det gillas!

Av Lisa - 29 december 2010 12:37

Nu har jag varit på min snabbrunda i denna lilla stad! Det tar ju inte så lång tid som ju alla Sollefteåbor vet! Men nu tror jag iaf att jag har det jag ska ha på mig på nyårsafton.

      Köpte även en svart/vit rutig skjorta på Butik Nova.. Äntligen hittade jag en som jag kunde ha! Har ju problem med skjortor eftersom jag tydligen har underarmar som en hel karl.. Men nu hittade jag en som passade :)


Ska nog ha en sjal eller nåt silverhalsband på mig också.. Vi får se. Lite olikt mig att använda puff ärm, men man måste ju förändra sig ibland!

Av Lisa - 29 december 2010 09:08

Goo Mårrån Goo Mårrån! Vaknar med ett bultande huvud och grymt ont i nacken. Har nämligen slängt mina älskade kuddar i tvätten och använder just nu mitt gamla EX, och han är ganska obehaglig att vila huvet på! URS! Nu minns jag varför jag bytte ut 'honom'!

Skönt med en ledig dag!! Ska ta en snabb sväng på stan och köpa lite smått och gott till nyårs firandet. Det bli ett lugnt firande för vår del då vi ska vara hos mina mysiga far föräldrar och käka middag. Men jag tänkte köpa med mig några champagne flaskor, samma sort som vi hade på bröllopet för det var ju faktiskt en riktigt god champagne, lagom alkoholhalt och i normal prisklass..                  Chapel Hill heter den och kostar ca 50 kr. Ett hett tips från coachen   


   I Måndags firade vi ett halvår som gifta, upplyste min lillasyster mig om haha. Tiden går så jäkla fort så snart firar vi nog guldbröllop!

     





11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards