★ 399 gram ★

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Lisa - 6 december 2010 22:44

Går och lägger mig i min oändligt tomma och rymliga säng! Hoppas på en god natts sömn för imorgon väntar tio timmars arbete.

Av Lisa - 6 december 2010 18:07

Just det ja! Har jag talat om att jag har startat mig en liten träningsblogg? Där kommer jag enbart att skriva om min hälsa och min träning.. För att peppa mig själv, dokumentera min träning och mitt mående.. Och ni som inte alls är intresserad av sånt slipper höra mitt eviga tränings snack här på bloggen!


Kika in på: I can do it     

Av Lisa - 6 december 2010 15:53

Sprang ner på stan för att hämta ut mitt penicillin.. Väl inne på Apoteket så ser jag att det är elva stycken före mig i kön, det går låååångsamt framåt så jag tar min lapp och kilar in på ett par andra butiker under tiden.. Gissa vad det är för nummer som betjänas när jag kommer tillbaka? 115! Och vad hade jag? 114! 

Så då var det bara att börja om. Haha.

Köpte mig  en ny mascara, ett par julklappar och sedan gick jag och köpte två vaser på blomsteraffären som har 40% på en massa prylar eftersom dom ska slå igen! Fynd!

  

Av Lisa - 6 december 2010 09:56

God Morgon (?) Näe, jag hatar att vakna den här tiden! Fast eftersom jag inte lyckades somna förrän klockan var runt tre inatt så är det ju kanske inte så konstigt. Fredrik har åkt igen och det känns väldigt tyst och tomt här hemma.. Själv så kommer jag nog att förbli hemma hela dagen.. Ja jag måste ju på apoteket såklart och hämta reten at penicillinet, men sen är det bara att bädda ner sig igen. Vila ska ju tydligen vara den bästa medicinen mot allt! 

Ha en bra dag!

  


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards