★ 399 gram ★

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Lisa - 16 december 2010 19:23

Gooooder Afton! Vad har hänt idag då? Jooo, ja har varit på stan en sväng. Köpte Dance Central till Kinect och sen drog vi en repa genom Sollefteås alla affärer, jag och Andreea.. Ja, nu tar ju inte det mer än typ 20 minuter, så snabbt var det gjort haha. Köpte lite underkläder till mig själv också.. Funderar på att slå in dom och skriva "Till Lisa från Tomten" haha.

Nu har jag just vräkt i mig stekt kyckling efter ett hårt pass på gymmet. Imorgon kommer Fredde hem och då tänkte jag laga hans älskade kyckling gryta, så jag passade på att steka ett kilo kyckling nu. Då slipper ja göra det imorgon!


Nä, nu ska jag dansa lite mer här.. Bara att dra för alla gardiner och persienner annars tror nog grannarna att jag har nå fel upp i huvve!

     


Av Lisa - 16 december 2010 09:40

   Frukosten är det bästa på hela dagen!!


Känner mig liiiite halvseg idag, men jag hoppas på att det går över. Ska trycka i mig min frukost och göra mig i ordning.. Snökaos ute, men det är VARMT! Så idag kan man ju inte sitta inne!!!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards