★ 399 gram ★

Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Lisa - 1 maj 2009 20:25

Ne fy och urs va trött och slut min kropp är.. Jag vill göra en massa saker men det vill inte kroppen. Så jag sitter här på mitt feta arsle i mammas soffa och är allmänt tråkig.

Fredrik, Olivia och mamma ska gå ner och fiska nu om en stund, så då tänkte jag passa på att fixa iordning glasstårtan som Fredrik har beställt tills imorn. (han fyller ju år)  Det måste ja ju orka iaf.. Och kanske provsmaka lite också ;)


Annars tycker jag att det har varit en underbar dag. Trots att jag varit helt slut och sovit en hel del.

Mini har fått bada och vi har rakat henne med rakhyvel på kroppen så nu är hon super superfin.. och även super super trött, så hon ligger här under en liten fårfäll och snarkar!


Jönssonligan på tvn och arslet i soffan!   Ha en trevlig kväll ;)

Av Lisa - 1 maj 2009 12:32

Gud så härligt väder! Det är nästan för varmt att sitta ute i solen, men ändå måste man lixom utnyttja den..


ja mår lite bättre idag, känner mig inte lika 'psykosig'.. Det är så jobbigt när man känner själv att psyket inte riktigt funkar som det ska. Men en tröst är ju att ja vet vad det beror på och att det kommer att gå över!


Tänkte inte skriva så mkt idag, tänkte mest bara dela med mig med några bilder.. 4 now..

 

Ut å njut i solen nu alla vackra människor!!!

Av Lisa - 1 maj 2009 10:06

Har inte sovit många timmar i natt.. De ha vare bråk och spring, hundbajs, och pip och grin.. Och jag har haft en jäkla värk!!

Men solen skiner och trots allt elände så ska jag ha en bra dag.


What about you?


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards