★ 399 gram ★

Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Lisa - 13 maj 2009 23:55

Nu har ja badat och skrubbat mig och smörjt mig med alla möjliga sorters oljor.. filat fötterna..plockat ögonbrynen osv osv.

Såååå skönt. Nu känner ja mig riktigt ren och avslappnad! Mini fick sig en liten dusch och en snabbrakning också, så nu är hon helt slut. Hon blir trött av 'spännande och farliga' saker.. hihi.

Men nu ska ja gå å lägga mig, fast ja känner mig lite halv speedad av kortison sprutan..men ja somnar nog gott ändå bara jag lägger mig.


God natt mina vänner

Av Lisa - 13 maj 2009 21:51

Skönt att komma hem igen! Känner mig helt mörbultad och mojsig i hela kroppen!

Fick ungefär hälften av kortisonet idag bara, eftersom ja höll på att bli psykotisk nästan av förra dosen. Så nu lär jag säkert må mycket mer illa av cellgifterna.. (man får kortisonsprutan före cellgiftsbehandlingen för att lindra illamåendet) Men hellre det än att känna mig på gränsen till att bli en psykotisk massmördare!

Nu ska jag bara skita i att packa upp. Det kan jag göra imorgon..

Jag ska tappa upp ett varmt bad och bara ta hand om mig själv, och sen ska jag sova som törnrosa i hundra år!!!!!!!  Eller...de går ju inte. Måste ju upp till umeå om två veckor igen och fortsätta med behandlingen.. 


On my way 2 better days


Av Lisa - 13 maj 2009 15:02

ja nu ligger ja här igen. Dock i sängen mitt emot den ja låg i förra gången. de va inte lika problem fritt den här gången. Dom fick sticka o leta o hålla på ett bra tag innan dom hittade nåt kärl. känns som om ja legat här hela dagen men de är ungefär hälften kvar. sen kommer mamma o hämtar mig. tur de finns mobil surf o skvaller tidningar.


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards