★ 399 gram ★

Alla inlägg under juni 2009

Av Lisa - 28 juni 2009 10:22

Va härligt det är med sommar alltså!! Fast har man någon uppgift man måste göra så blir det gneast jobbigt eftersom man svettas bara man rör på sig! Idag måste jag tvätta, handla och även flytta och städa lite.. suck och och pust och stön.. det bli inte mycket solning.. Men sånt är livet.


Ni vet väl att min blogspot blogg är mer aktiv? Klicka HÄR för att kika in där.. Där finns mera bilder på våra sommardagar :)


Nu ska jag äta min dagliga äggfrulle.. Sen väntar tvättstugan, för jag misstänker ju att den inte är upptagen en dag som denna!!!


Sommaren är kort.... så passa på att njuta!!


Female Wickedness

Av Lisa - 27 juni 2009 16:56

20 åll over again.. eller snarare 25.. men ja önska att ja fyllde 20.. hehe.

Har haft en kanoondag med tårta sol och bad.

Nu blir det vin och grillning ute på gården!! myyyyys


Kika gärna in på min andra blogg (sol jag skriver i varje dag).. Lite snyggare, lite bättre FemaleWickedness


Puss&Kram ;)

Av Lisa - 20 juni 2009 12:44

Här har du länken till min nya och lite snyggare blogg. Kika gärna in!!



                                        Tack för besöket!


                           http://femalewickedness.blogspot.com

Av Lisa - 9 juni 2009 07:34

Ny blogg !

Female Wickedness

Välkommen dit istället ;)

Av Lisa - 8 juni 2009 20:17

Nu tycker ja att alla ska bli medlem på http://bloglovin.com  .. De är faktiskt ett jävla bra place där man kan följa alla bloggar från alla olika ställen! Ett hett tips bara.  Ja tkr de är jävligt praktiskt iaf!


So use it, don´t loose it ;)  Remember Bloglovin ...


Men nu gott folk. Nu flyttar jag! (bloggen alltså)


Välkommen till Female Wickedness ...

Av Lisa - 8 juni 2009 17:23

Hello again! Drog en liten fika på stan.. Sen har de inte blivit mycke mer gjort idag. Känner mig helt sjukt trött!!

Men ja bjöd lillebror på lite korv o potatismos iaf.. Man få väl leka mamma lite grann åt små pöjkar´n :P


Snart kommer jag gå över helt och hållet till Female Wickedness  bloggen..

Har hållit på å knepa och knåpa på var ja ska ha min blogg.. och det kommer bli där.

Men just nu har ja så lite å göra på dagarna så det gör inget att jag har två bloggar. En för text och en för bild..   Jag har tid med allt hehe..

Men inom en snar framtid så får ni läsa samma onödiga läsning på http://FemaleWickedness.blogspot.com    Nu har jag sagt det två gånger inom loppet av ty fem sex rader.. haha.


Dax för kaffe å cigg... De två saker jag inte kan leva utan!

Av Lisa - 8 juni 2009 12:12

Då var dagens uppgifter avklarade.. Har hunnit med en prommis med Mini, en promenad upp till sjukan, provtagning, prommis hem och en till promenad i parken, varit på affären... och nu sitter jag här och funderar på va ja ska göra resten av dagen..

Mamma kanske kommer in till stan och då har jag ju iaf en chaufför så ja kan åka och köpa färg till skåpet.. Men jag vet inte. Börjar fundera på om det verkligen kommer bli bra det jag har tänkt. Det kanske blir ett enda pund projekt.. Känns ju jobbigt att lägga ner en massa arbete på nåt som inte blir bra och som man vill slänga bort sen.

Ja är så fruktansvärt dålig på att föreställa mig hur det kommer se ut när det är klart.. Det är ju skiiiiiit svårt ju.  Jaja.. jag får prova mig fram, men det vore inte helt fel med ett gott råd!  Så ja får väl ta hit nån som är lite säkrare än jag.


Aja.. vet inte varför ja satte mig och skrev nu... Blev ett ganska meningslöst och tråkigt inlägg, men va fan..  Händer det inget intressant på dagarna så blir det inte så mycket spännande läsning här heller..


Det blir inga cellgifter på Onsdag iaf, som väntat.. Synd att ja måste dit ändå imorn eftersom mamma bokat tid hos en annan 'doktor' eller forskare eller vad man nu ska kalla honom.. En 'alternativ doktor'..  Det ska bli spännande att se vad han har att säga den här gången. Har varit till honom en gång förut och då rådde han mig att dra ut alla visdomständer och det har jag gjort iaf..  What´s next?


Här kommer iaf en låt jag gillar.. Diva med Beyonce´

Av Lisa - 8 juni 2009 05:42

Zippar på en kaffekopp, med solen i ögonen.. Kommer den stanna kvar idag? Solen alltså.. Jag vet att klockan är lite, men har ändå planer på en powerwalk. Inte än, men om en timme ungefär.

Måste rasta hunden ordentligt, få henne att bli riktigt trött innan jag med gott samvete kan spatsera upp till sjukhuset på min 'älskade' provtagning..

Känns schysstare mot henne att lämna henne ensam om hon åtminstonde fått lite stimulans innan, då kanske  hon somnar istället för att stå och panik skrika. Lill stackarn.


Idag blir det målning och mer tapetsering. Ska åka upp till Åhmans och köpa färg så ja kan måla den satans bokhyllan/skåpet.. och blir det inte bra så slänger jag bort hela skiten.

Enda anledningen att jag ens bryr mig om att faktiskt försöka göra den snyggare är att vi måste köpa en ny säng. (vilket kan vara ganska dyrt),. Hyran kommer bli dubbelt så dyr, och jag vill ha råd med lite nya småsaker till lägenhetn också.. Så ja vill slippa köpa en hylla!  Så man får försöka göra nånting av det man har först och främst.

Men ja vägrar behålla den om ja inte blir 110% nöjd, för ja tänker inte ha en massa saker i nya lägenheten som jag egentligen inte vill ha.

Fredrik har ingen talan i det här sammanhanget, för det är ändå jag som städar och inreder och grejar hela tiden..  Men så är det väl i alla förhållanden antar jag.


Skickar väl in lite bilder till Female Wickedness sen när jag är klar med skåpet!  Puss


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards