★ 399 gram ★

Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av Lisa - 9 oktober 2013 19:45

Idag är jag sååå grymt trött! Vill bara sova och sova. Ska lägga mig supertidigt ikväll. Typ snart. Längtar efter min sköna kudde. Vad har hänt idag då egentligen? Måste nästan fundera lite på det..

Denise har varit på dagis iaf.. Och jag har varit på ett viktigt möte. Sen tog jag på mig träningsskorna och gick en långpromenad med Denise när jag hämtade henne från dagis. Hon somnade till och med en stund i vagnen, men vaknade upp på ett MONSTER humör! Vi åkte och hälsade på Natasha en sväng, men vi var tvungen att åka hem för hon bara skrek och var elak. Inte helt utan orsak. Hon fick nämligen inte klättra i trappen.. Trött + att inte få som man vill= VREDESUTBROTT! Nu sover hon sött i sin säng och imorgon blir det en lång dag för både mor och dotter. Har två heldagar på skolan att se fram emot. Det är dax för lite praktiska övningar. Ska faktiskt bli lite kul. Gillar inte riktigt att sitta på föreläsning en hel dag, men att får röra sig och träna på saker kan vara mer givande för en ADHD kropp som min!

 

Ser fram emot helgen. Bara ta det lugnt, äta massa onyttigt och ta ett glas vin. Avkoppling behöver vi alla!

Tog faktiskt ett kokhett avkopplande bad igårkväll när Denise hade somnat. Man får passa på när man är hos nån som har ett badkar, för det har ju inte vi. Det är något jag verkligen saknar!

Nä nu ska den här kärringen bleka tänderna, plocka ögonbryn och sen blir det SÄNGEN!



11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards