★ 399 gram ★

Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av Lisa - 6 oktober 2013 13:48

Bara för att det var så längesen sist..

Av Lisa - 6 oktober 2013 10:24

ÄNTLIGEN!!!! Har fått tag på en vagn som jag köper idag (mest troligt) Samma modell som den jag har, men fräschare! Precis som jag hade önskat. Har haft fisens vagn på dagis över helgen så hon har åkt omkring i den här:

 

En sulky. Perfekt som resevagn och kanske när man ska iväg på affären eller nåt, men inget för långa promenader. Har bara lånat den och den är helt ny. Den är till salu så om någon är intresserad av en sulky så är det bara att höra av sig. (tror nypriset ligger på 8-900 eller nåt sånt)

Både igår och idag så har jag haft energin på topp när jag vaknat så jag och fisen har pallrat oss ner till gymmet. Jag har ju inte tränat en enda gång på över en månad för all min energi har gått åt till att lösa en massa problem och då orkar jag helt enkelt inte träna. Men nu känner jag att jag är på gång igen. Höll nästan på att svimma idag när jag sprang intervaller på bandet. haha. För mycket rökning och för lite träning!

   

Igår fick fisen leka i en lekpark som ger mig många gamla minnen.. Den ser dock inte ut precis som den gjorde då jag var liten, men jag har vuxit upp på den gatan och spenderat måååååånga timmar i den lekparken. Känns faktiskt lite skumt att vara på den gården.

 

På tisdag ska vi på Habben igen. Det är någon slags träff så vi ska få träffa hur många som helst på samma gång.  Det står att vi är kallade till "Ortopedkonsultmottagning" och jag fattar ingenting. Vadå ortoped?? Har jag missat nåt? Jag blir ju nervös ju..  Men då ska jag passa på att lämna tillbaka matstolen som vi lånat i ungefär ett år nu. Den är mest bara farlig för Denise nu och hon har ramlat ur den två gånger eftersom hon har lärt sig att öppna bältet. Nä, nu är det tripp-trapp som gäller! Måste bara köpa den där läderremmen som ska vara mellan benen så hon inte halkar ur!

 

Ha en bra dag! Det ska vi ha!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards