★ 399 gram ★

Alla inlägg under februari 2013

Av Lisa - 4 februari 2013 15:23

Men hej bortglömda bloggen! Nä, jag har bara inte haft så mycket intressant att skriva och då är det lika bra att låta bli. Har väl inte sådär supermycket på hjärtat idag heller men man kan ju bjuda till lite. hehe


Fisen mår oförskämt bra. Aptiten är mer än god och jag är sååå glad för det. På Fredag ska vi ju på vårt första besök på habben så det kanske blir en vägning då så får vi se om det har hänt nåt på den fronten. HOPPAS!

Det kommer vara många med på det besöket. Kurator, Logoped, Läkare, Sjukgymnast.. Men det är bra. Dom är experter och dom ser nog om det är något som inte står rätt till. Själv tycker jag allt känns bra men jag är ju som sagt ingen expert, och Denise är ju mitt enda barn så jag har inget att jämföra med.


Ikväll blir det ett body pump-pass för min del. Längesen jag var på nån gruppaktivitet nu så det blir skoj..

Har fått lite bekymmer med min kära bil!! Han strejkade lite i Lördags när jag åkte till och från Sundsvall och sen dess har jag inte rört den! Får väl be någon kolla på den och hoppas att det inte är något allvarligt, och något som kostar en miljard att fixa.


IMORGON!! Då är det dax! Halv åtta kommer målaren och börjar tapetsera v-rummet    Så ikväll blir det till att röja undan och plocka ner grejjer från väggarna och så!


Av Lisa - 1 februari 2013 17:28

Goooodis! ja va fasen är det egentligen som händer i hjärnan när man stoppar i sig en godis som gör att man bara MÅSTE ta en till...och en till och en till? Äh, det spelar ingen roll. Det är Fredag :)

Sitter här och småmumsar lite och inväntar Jessica och kanske ett par tjejer till för lite vinpimpling och godissvullande. Brorsan kom och lånade Denise, så jag blev barnledig också. Det hade jag inte planerat riktigt men det är alltid skönt med lite egentid.. Har ju inte sååå mycket av den varan faktiskt.


  Idag har jag faktiskt shoppat ett par brallor! Ibland har man tur och snappar åt sig det sista paret billigt och bra på REA! Det gillas!

Trevlig helg nu alla!!




Av Lisa - 1 februari 2013 12:01

Trevligt att vi fick vara friska sååå länge! Hörde redan igår att fisen lät lite snorig och hes.. Idag är förkylningen tillbaka. Dock mest bara snor (än så länge) Håller tummarna för att lungorna och luftvägarna slipper bli drabbade.. Allt blir liksom så mycket bökigare då.. Själv så har jag världens huvudvärk och är rätt snorig också, men jag hann med ett träningspass iaf, innan jag upptäckte det hehe.

Nä, upp med hakan! SOLEN skiner! Ska springa ut till bilen och hämta vagnen och tvinga oss att ta en promenad ner på stan sen när Denise vaknar och huvudvärkstabletten börjar funka..


Ikväll blir det en lugn vinkväll här hemma. Vin,godis och skitsnack med Jessica    Om nån annan brutta också känner sig sugen så är det bara att komma förbi.



11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards