★ 399 gram ★

Direktlänk till inlägg 26 juli 2012

Lyckat!

Av Lisa - 26 juli 2012 23:12

Sitter här hemma i mysiga lyan och mår allmänt gott! Har haft en kanonbra dag idag. Åkte ner på stan mitt på dagen och kollade läget och stötte på en massa vänner och bekanta.

Sen åkte vi hem en sväng och Nisen fick sova och äta ordentligt och sen blev vi medbjudna på picknick i parken. Där har vi nu suttit och surrat, käkat, tagit ett glas vin, lyssnat på livemusik och bara haft det mysigt i flera timmar. Men nu ligger Nisen i sin sköna säng och sover gott, jag kvällsfikar och Fredrik är kvar och hänger i parken ett tag till.

Så här har det sett ut HELA kvällen!

 

Även under sömnen!! Vi använder en annan prob nu till mätaren och den verkar vara bättre än den gamla. Hon kanske inte behöver sin syrgas???? Det återstår att se under natten. Jag är såååååå glad att hon faktiskt ligger på 100% utan syrgas! Det har aldrig hänt förut mer än korta korta stunder!


nä, nu ska jag lägga mig och soooova!!

 
 
Ingen bild

Malin b

26 juli 2012 23:45

Hur ser proben ut?
Behöver hitta en annan lösning till William då hans fötter börjar bli för knubbiga :)

Lisa

26 juli 2012 23:49

jag la upp en bild i gruppen på FB

 
Ingen bild

Marica

27 juli 2012 00:21

I Sollefteå mår man bra!! :) och sedan tror jag mycket på de - är mamma glad är barnen glada och vise versa!

Lisa

27 juli 2012 07:05

Ja så är det

 
Ingen bild

malin b

27 juli 2012 07:30

Kan inte hitta någon bild där :(

Lisa

27 juli 2012 09:12

Skickar bilden till dig på FB

 
Ingen bild

Helena

27 juli 2012 10:29

Oj, 100 %! Känns ju som att den gamla proben kanske inte funkade så bra eller?

Lisa

27 juli 2012 13:16

ne, den kan ju inte ha gjort det

 
charlotte

charlotte

27 juli 2012 15:12

Vars fick ni eran mätare ifrån? Fick ni den från umeå eller övik? Våran är ju typ från stenåldern ser de ut som :p när vi va ute så kändes de som att den inte mätte rätt heller.. vi satte den på ena foten å avdelningens på andra foten å då visade våran 15 för lite :/

http://annacharlottesvensson.blogg.se

Lisa

27 juli 2012 16:49

Ja men sp är det med den här också! Nör vi kopplade på den här så fick vi genast höja syrgasen. Man MÅSTE sätta Proben vid lilltån om det ska visa någorlunda rätt. Jag har aldrig varit nöjd med den här mätaren, men nu gillar jag den, för den funkar bättre nu när hon blivit lite större faktiskt :) vi har lånat den från Barnavd i övik. Och den är ju väldigt liten och smidig iaf

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 8 juni 2016 15:54

Ja ibland har man verkligen otur. Har varit frisk länge nu och var inte alls orolig för att börja jobba.. Och så får jag ett bett av något slag.. Som växer och växer och till slut kan ja inte sitta på ena skinkan (där bettet sitter) . Slutade med...

Av Lisa - 5 juni 2016 22:34

            Igår!!! Det var längesedan jag skrattade så fruktansvärt mycket. Dom är ju helt sanslöst roliga mina Småstads-grabbar! Jag bara älskar dom. Det var inte så mkt att fundera på när man hörde att dom skulle hit. Hade docl gärna stann...

Av Lisa - 1 juni 2016 20:36

Sommar än en gång! Känner mig glad och lycklig och full av hopp idag! Det har varit ett tufft år och jag har inte riktigt fått ordning på alla bitar än, men är på god väg.     Hej jag heter Lisa, och jag är en beroende! Ja, så presenterar jag m...

Av Lisa - 19 februari 2016 19:29

Tror ni den här lilla tjejen lägger sig lycklig ikväll? Första ridturen En bra dag med hundar hästar och kaniner. ...

Av Lisa - 17 februari 2016 07:45

Hej på er! Det var längesen jag visade mig här, men nu kikar jag in och bjuder på en låt som jag gjort..  Eller.. texten har min syster skrivit och den handlar om mig. Melodin har jag gjort. och det är jag som står för sång och gitarr     https...


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards