★ 399 gram ★

Alla inlägg den 16 juli 2012

Av Lisa - 16 juli 2012 20:04

Av Lisa - 16 juli 2012 09:30

Hur kan man ha semesterstängt?? Vem kom på den ide´n? Och ett bostadsbolag dessutom? Jag som är eld och lågor här och vill fixa och dona och fräscha till det!! jaja, bara att vänta. Nu har jag iaf fått nycklarna till lyan och varit på besiktningen. Nya mattan låg redo att läggas iaf, men det var inte gjort än. Jag vill ha nya tapeter i v-rummet och i båda sovrummen.. Men Solatum har semesterstängt och tar bara emot akuta ärenden just nu, så jag får nog lugna mig med det. Det går ju faktiskt att tapetsera medans man bor där också. Jag har ju faktiskt inte såååå mycket saker.. En grej som är lite synd bara är att jag inte kommer att få plats med ekmöbeln som vi köpte förra sommarn, varken i köket eller i v-rummet. Fiiina fiiina ekmöbeln som jag gillar så mycket. Men bordet är nästan 2 meter långt + 6 stolar och det går ju inte.  Bara att köpa nytt och se glad ut.

Har fått tillbaka det onda i ryggen/bröstet igen nu, så jag känner mig lite handikappad idag. Hoppas att det släpper av sig själv. Jag som var så taggad och tänkte gå och lösa gymkort idag. Känner inte samma entusiasm just nu faktiskt, men jag ska göra det ändå! Längtar så otroligt mycket efter att få börja svettas och kämpa lite igen. Hoppas att man har energin bara. Kroppen är ju lite lömsk, men jag får se till att lyssna på den och inte köra på när den säger ifrån.


Mycket att tänka på nu, mycket att ta tag i och mycket som ska ordnas. Känns både kul och jobbigt. Jobbigt med alla papper och allt sånt som måste fixas. Min hjärna har aldrig gillat blanketter,  men det blir nog bramed allt i slutändan!


lilla Nisen igårmorse! Bus jäntan!

 




11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards