★ 399 gram ★

Alla inlägg den 12 september 2009

Av Lisa - 12 september 2009 18:01

Extreeeemt tråkig dag! Helt ensam hemma.. igår också för den delen. Det blir alldeles för mycket tid till att tänka, och jag gillar inte att tänka.. Det dyker upp så mycket saker som man nästan förträngt och sånt som man skjuter fram och inte orkar ta itu med. Man får nästan ångest.

Men det är säkert nyttigt det också.

Men sen ikväll ska ja va med mammzen iaf. Bara umgås och kanske ta ett glas vin eller nåt. (hon brukar ju oftast ha nån flaska gömd nånstans där hemma :P )

Just nu känner jag mig bara så dööö less! På ALLT! Får panik när jag tänker på hur gammal jag är och vad jag åstadkommit i livet.. 25 bast och har aldrig haft ett fast jobb.. ingen utbildning..missbruk i bagaget. SLE, cellgiftsbehandlingar.. ADHD osv osv..  Känns typ helt meningslöst att utbilda sig eller att ens söka ett jobb. Vem vill anställa nån med mina meriter? och som dessutom bara kan jobba halvtid och kan bli sjuk när som helst..  Jag skulle då aldrig anställa mig om jag var arbetsgivare.

Menmen.. När jag är på det här humöret så är allt bara negativt.. Bara jag sträcker på ryggen och visar vem jag verkligen är, och försöker att inte hela tiden tro att andra ska döma så tror jag att det kommer att gå bra!

Ena dagen vill jag så mycket, har en massa planer och ser ljust på saker och ting.. nästa dag är allt bara skit, och jag orkar inte bry mig om nånting.

Jag vet inte, det kanske är så för alla.. eller så är det jag som har lite väl kraftiga svängningar i mitt mående.

Men självkänslan och framåtandan skulle jag verkligen behöva träna upp alltså! Jag måste lära mig att ta för mig i livet och inte bara stå i bakgrunden och titta på! Fan man lever bara en gång!!

Äh, skärpning Lisa..

Av Lisa - 12 september 2009 15:06

A nu har ja suttit och hållit på med bloggdesign hur länge som helst känns de som.. Men det blir aldrig riktigt bra.. Spela roll egentligen då. Men man är ju lite petig ibland.. Så nu ser den ut så här tills vidare, så får vi se vad jag kommer på för roligt sen dådå...

Av Lisa - 12 september 2009 12:07

Åh det känns som om ja var ute o partade igår eller nåt. Helt skev! Men mår lite bättre iaf.. Allergin börjar lägga sig, men inte helt och hållet, men tabletterna hjälper tack och lov!!

Har lilla Doris här igen och jag tror aldrig jag sett en så tjock hund! Hon ska ha valpar om nån vecka och hon är redan så stor så hon knappt orkar gå.. (kolla bild på http://femalewickedness.blogspot.com ) Jag chansar på att det är sju valpar där inne.. Och dom kommer garanterat bli hur söta som helst!


Har  nyss kommit ur duschen.. så nu ska ja torka håret och sen får det bli en pytte pyteliten promenad bara så hundarna får kissa lite.. Annars får jag bära Doris så får Mini springa :P

See you later

Av Lisa - 12 september 2009 00:24

God afton! Har haft en helkväll hemma all alone idag.. det var längesen sist. Fredrik har åkt bort över helgen så det är bara jag hemma. Ganska skönt men tråkigt som fan också.

Fick ingen tid på vårdcentralen idag, så jag o mamma ringde runt lite och lyckades få tag i nå bättre allergitabletter.. Så jag hoppas att det inte är lika illa imorgon när ja vaknar..

Tog en sväng på stan idag, men jag hittade inget roligt att slösa pengar på, så jag sket i det och gick hem igen..


Jaja.. har inte så mkt mer att berätta idag. Orkar inte gå in nå närmare på vissa saker så jag säger natti natti


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards