★ 399 gram ★

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Lisa - 10 september 2009 15:44

Äh, vi kör på med ett extra inlägg idag...

Mår lite bättre nu och det kliar inte längre över hela kroppen, men jag ser helt knasig ut ju med alla röda fält på mig.. Oh My God whats wrong with me?

Men trots detta känner jag mig på förvånansvärt bra humör idag faktiskt. Har varit å handlat en massa mat och hyrt en film till kvällen. Det blev Slumdog Millionare.. Fast ärligt talat så tkr ja inte den verka va så bra, men det är väl en sån där film som man ska se bara för att den fått så många oscars.

Jaja.. nu har ja fyllt några minuter till av min dag här... Är så jäkla rastlös bara så ja tror ja dööööör! Ska nog ta en långprommis snart så man i alla fall blir lite trött i kroppen..

See ya

Av Lisa - 10 september 2009 12:52

Men gud va less jag blir! Har legat och kliat och kliat hela natten och nu har jag nässelutslag över hela kroppen.. Urs va jobbigt det är alltså! Har tagit allergitaletter och det tog väl bort den värsta klådan iaf. Men ja fattar lixom inte vad det är som jag helt plötsligt är allergisk mot.

Fast dom säger att man kan få nässelutslag av stress och oro också, så det behöver nödvändigtvis inte vara allergi..  Så idag blir en heldag hemma (som om det vore så ovanligt).. Man kan ju inte visa sig ute så här.


I helgen ska ja iaf va hundvakt åt höggravida lilla Doris.. och det skulle inte förvåna mig för fem öre om hon bestämmer sig för att föda just den dagen då hon ska vara här.. Då döööör jag!! Jag kan ju inte sånt heller!!


Jaja.. nu ska ja lata mig lite mer här och vänta på att bli normal igen!!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards