★ 399 gram ★

Alla inlägg den 17 november 2013

Av Lisa - 17 november 2013 17:06

Jag vet inte riktigt vad det är med mig.. Självklart saknar jag alltid fisen när hon är borta. Men inte så här mycket! Känns som att jag skulle kunna döda för att få ha henne i mitt knä och bara lukta lite på henne. Men det är bara att härda ut tills på Fredag..

Har en hård pluggvecka framför mig med skola både måndag, torsdag och fredag..  Redovisning och tenta så det är bara att försöka fokusera.. Är ju billös också mitt i alltihop, så nu måste jag GÅ överallt.. eller cykla kanske om det inte är så halt.  Känner mig totalt inlåst ju. När man är van att kunna åka vart man vill, när man vill och helt plötsligt sitter man strandsatt så blir det liksom lite konstigt. Men det är nog inte så länge får jag hoppas!


Nä nu jäklar ska jag ställa mig i duschen! Sen blir det nog en väääääldigt tidig kväll!

 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards