★ 399 gram ★

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Lisa - 2 augusti 2012 23:03

Ett litet Neo- minne i hallen på bänken! Denises första blöja! Fast den här nallen var lite för fet för den, så det blev en stringblöja! Hehe..
Nu ska jag sova efter ett väldigt intensivt och roligt träningspass! Fredde var godissugrn då jag kom hem så han stack och köpte godis, och till mig köpte han ost och god skinka och lite nötter. Gött, fast jag åt liiiiite för mkt som vanligt. Pöss å godnatt!!

Av Lisa - 2 augusti 2012 15:24

Fick sovmorgon till halv tio idag! Skööööönt må jag säga. Var ut en sväng och käkade middag och drack ett glas vin på Appelbergs igår och kom hem strax efter elva, men det känns då som om jag hade varit ute hela natten. Gammkärring som man är!


Vi hade tänkt åka till Näsåker ikväll. "Eldnatta" vill man ju se. Det brukar vara mysigt.. Men såg att det kostar 400 spänn/person. Så vi avstår nog. Känns inte som att man vill betala 800kr + bensin fram och tillbaka för att vara där ett par timmar och försöka få en liten glimt av dansarna i trängseln.  Näe, då finns det roligare saker att göra för pengarna. Vi åker på Urkult en sväng imorgon på dagen istället och kikar lite. Då är det förhoppningsvis varmare också och kanske liiiite mer barnvänligt.


Ikväll blir det träning för min del. Tänkte prova på ett nytt styrkepass som dom ska köra ikväll, så jag lär väl vara död sen. H.I.T heter det och verkar vara ganska intensivt. Det gillas!! Svetten ska spruta!


Den här bilden la jag upp på fejjan igår.. Vilken av dessa 4 bilder ska jag välja? Tänkte göra en förstoring.. Dom allra flesta röstade på första bilden. Sista bilden kom på andra plats och vissa tyckte jag skulle göra en förstoring av allihopa sådär på rad!  Vad tycker ni?

 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards