★ 399 gram ★

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Lisa - 13 juni 2012 19:15

Folk i spåret måste trott att jag var galen! haha! Jag skulle ta mig en löptur och då åkte vi hela familjen till Hörnsjön och F gick med Denise i bärselen medans jag sprang. Men jag ville inte springa ifrån dom, så jag sprang fram och tillbaka hela tiden.. Gick med dom en stund, spurtade iväg, spurta tillbaka.. gick en stund, osv osv. Haha. Måste sett galet ut! Men, bra motion iaf.. Lite extra sådär! Men nu är jag nöjd för dagen. Herre gud, jag och Denise har varit ute hela dagen idag. Hade ingen lust att vara hemma så jag tog med mig henne ut strax före tolv tror jag, och kom hem runt fyra.. Vad gjorde vi då?? Vi gick omkring! Promenerade, shoppade, tog en kaffe, träffade Anci en snabbis.. 

Men myggen håller på att göra mig galen!!! Det går ju inte ens att springa ifrån dom i spåret! Den enda utvägen är att svälja dom, och jag fick nog i mig några stycken helt ofrivilligt under min runda. Huvva!! Höll på att spy nästan!

Nä, nog med ordbajseri här nu! Denise ska bada och jag ska äta jordgubbar!


Det skiljer nästan en månad mellan dom här två bilderna :)

 

inte så jätte super stor skillnad, men lite iaf! Söt skruttan min!

Av Lisa - 13 juni 2012 14:11

:)

Av Lisa - 13 juni 2012 09:44

   


Fina flickan gav mamma sovmorgon till halv nio! Sitter fortfarande här i bara nattlinne. Har ju haft fullt upp med kameran som ni ser! Vet ni vad? Imorgon blir Denise 7 månader. Helt sjukt. 7 månader. Ibland känns det som igår. Ibland känns det som en evighet sen allt det där hemska hände. Men nu är vi där vi är idag och jag kunde inte vara mer glad eller tacksam.

Läste nyss en kommentar jag fick i mitt inlägg som det blev en sån lång "diskussion" i .. Jag brukar inte ta åt mig av kommentarer, men den här gjorde mig faktiskt lite ledsen.  "Jag tycker man skulle vara lite ödmjuk när man upplevt så mycket".. och "vill inte ödsla tid på någon som behandlar människor på detta sättet"...  Ja.. jag vet inte men om ÖDMJUK betyder att man ska vända kappan efter vinden, då är jag nog inte särskilt ödmjuk. Och jag behandlar min dotter illa, Som "tvingar henne" att  ha klänning ibland. Ja, sån är jag!

Nä, jag börjar faktiskt bli lite trött på kommentarerna i det där inlägget och jag kan inte riktigt förstå hur man tror att man kan veta så mycket om en människa, för att människan klär sin dotter i rosa ibland? Jag gillar inte när folk drar upp det som har hänt och tror sig veta hur man bör vara efter något sånt här.. Det kan ingen veta som inte gått i mina skor. Så är det bara.  Tur man kan välja bort dom man inte vill orda med mer!

Nä, nog om det.. Jag tycker inte att man behöver säga nånting alls om man inte har nåt trevligt att säga. Det är min åsikt. Jag skulle då aldrig ifrågasätta eller skriva elaka saker till någon i en blogg.. Men det är ju jag det..


Nu ska vi äta lite.. Både jag och stumpan. Jag har redan fått i mig för mycket kaffe så jag känner mig halv darrig i hela kroppen.. Sen blir det prommis! Får se om vi tar vagnen eller bärselen idag.


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards