★ 399 gram ★

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Lisa - 29 november 2010 20:58

Har inte nån riktigt bra bild på nya frippan än eftersom jag stack till gymmet direkt när jag var klar.. Men så här ser jag ut nu när jag är nyduschad!   Jag är supernöjd, även om det känns lite ovant varje gång man ser sig i spegeln! Jag är nog gjord för att ha kort hår känner jag nu när jag väl har det!

Har faktiskt dansat Zumba ikväll. Det känns som år och dar sen sist så det var riktigt kul, och jag svettades som en gris! Det enda dåliga var väl att jag inte hunnit äta nåt innan. Åt lunch vid tolv, så jag var lite väl hungrig och det kändes på krafterna.. Dom tog liksom slut! Men nu har jag fyllt på med lite kesella och leverpastej på ett par hårdis mackor! (det är mer protein i lätt kesella än i den vanliga, hela 3g mer, bara så ni vet) Mumma! 

Nu blir det CSI, massa ljus och en kopp te!

FEL

Av Lisa - 29 november 2010 13:57

Näe, ingen bra dag idag! ALLT går fel idag och humöret är i botten! Köpte nyss en alternativ medicin på apoteket för 350 spänn.. Precis när jag kommer hem så ringer min läkare som tidigare vägrat skriva ut tabletterna åt mig och säger att jag nu kan hämta dom på apoteket.. och dom är GRATIS! Sååå 350 spänn i sjön då. Sen upptäcker jag att det rinner vatten och kommer ut en massa skum ur tvättmaskinen.. Jag har ONT i magen och känner mig allmänt OFF!!  

Det där med att köpa skor och täckbyxor... Nä, det får bli en annan dag!! 

Av Lisa - 29 november 2010 09:23

God Morgon! Lika kallt ute idag. Det behöver jag bara känna på elementen för att fatta! Så jag tar mig en till rykande kopp och tar mig en funderare på om jag verkligen ska gå ut och gå med hundarna...

Har en hel del INKÖP som ska göras idag och i vanliga fall skulle jag jubla! Jag älskar ju att handla och spendera. Men inte på sånna här saker! Hur kul är det att köpa ett par täckbyxor då?? Dom är inte ett dugg snygga att ha på sig, men dock ett måste i detta land. Varma skor! Inte heller särskilt kul, för i regel är det så att vill man ha ett par riktigt varma skor så får man titta åt ett annat håll än på den där hyllan är alla snygga skor står.. Dom som du bara måste ha! Så idag ska jag köpa mig ett par fula skor och ett par fula byxor!! haha! Även lite annat smått och gott som inte heller är så billigt, men det kan jag beklaga mig över i ett senare inlägg!

DAGENS HÖJDPUNKT: IDAG SKA JAG KLIPPA MIG!!!!!!!!!!!!

  


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards