★ 399 gram ★

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Lisa - 4 november 2010 22:55

..men ibland så pinar jag mig faktiskt igenom dagarna. Vissa dagar har jag bara sån jävla värk, och vissa dagar är jag bara så trött så jag knappt orkar gå utanför dörren. Idag är en VÄRK-dag! Har så ont i handlederna så ja blir galen. Men ändå lyckas man jobba hela dan utan att klaga. Men det är tack vare att jag vet att jag är ledig imorgon och jag tackar gudarna (FörsäkringsKassan) att jag fick bli halvtids 'pensionär'! Men stackars Fredrik får stå ut med att jag kommer hem som en liten surpuppa efter jobbet när jag har sånna här dagar!

Välkommen till livet som SLE patient! Jag vet att jag inte är ensam. Vi är många tjejer (och även några få killar) som lever med den här sjukdomen och säkert många som ännu inte fått diagnoser, men går omkring och mår som en påse skit!

Nu mår jag ändå bättre än jag gjort på flera år, men just idag så känner jag att jag behöver klaga... That´s it!

En bättre dag imorgon kanske...

  

Natti natti

Av Lisa - 4 november 2010 15:32

  

Im verry verry hot bara ifall ingen såg det haha. Är på jobbet och har rast just nu så jag passar på att surfa lite. 5.5 timmar kvar då, sen får man gå hem. Min nya jacka var förresten super varm, så jag gjorde ett kap ändå!

Av Lisa - 4 november 2010 09:48

Förstår ni vad jag stör mig på?

    

Typiskt att man har köpt en systemkamera men den ligger alltid nere hos mamma så det bli mobilbilder eftersom jag är så lat och inte orkar gå och hämta den.. hehe

        

Ja, de var gårdagens inköp.. Lite 'bra å ha'  tröjor och så jackan då :)


Nu ska jag käka frulle och göra mig klar för jobbet!  Ha en bra dag!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards