★ 399 gram ★

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Lisa - 17 november 2010 19:06

Träningen avklarad! Alltid när jag bestämmer mig för att ta det lite lugnt så blir det ALDRIG så när jag väl är på gymmet, så idag lastade jag på 3kg extra på Biceps och triceps. Tänk att ynka tre kilo kan göra sån jävla skillnad!! Kommer ha grymt ont imorgon, men det gillas!

Nu har jag just käkat århundradets nyttigaste middag som bestod av: 

Bladspenat, kokt skinka, tomat, avocado och vitlöks keso! Det du!  hur gott som helst!


Ikväll blir det Kanal 5 hela kvällen.. Biggest Looser, Arga snickaren, Greys Anatomi, Nikita, CSI..  Får väl se hur mycket jag hinner glo på innan jag somnar. Ska upp tidigt imorgon och jobba! 

   See you tomorrow!

Av Lisa - 17 november 2010 15:14

   Här var det andra bullar.. Ser kanske ut som vanliga kanelbullar, men det är saffransbullar och dom fick betyget MVG av experterna Mormor, Moster, Mamma och Bror.. Nu är frysen full (och hälften uppätet)


Har lite ont i skallen idag så jag är i valet och kvalet om jag ska träna ikväll eller inte.. Jag behöver ju inte köra på så hårt, kan ju ta lite mindre vikt på stången bara. Det är Body Pump idag, så man kan ju styra lite själv..

Av Lisa - 17 november 2010 12:54

   Degen är på jäsning, nu ska här bakas!

Av Lisa - 17 november 2010 09:19

Du måste titta på HELA! Så jäkla bra och ovanligt gjord!

Av Lisa - 17 november 2010 08:45

Jag tror inte ni fattar hur jävla skönt det är att slippa all skit som varit! Vissa människor och situationer påminner mig starkt om allt, och det fanns en tid innan jag lyckats hitta mig själv, då jag fick ont i magen och en konstig känsla i kroppen, en känsla som kunde stanna i flera dagar och som aldrig slutade med något bra. Den är borta nu! Den finns inte längre! Jag känner mig totalt befriad och jag vet inte riktigt hur jag har lyckats!

Okej, jag är inget behandlingshems 'mönsterpatient' och många 12-stegs raketer tycker att jag är en bluff.. Men jag har gjort det här på mitt sätt! Och JA, jag äter mina Ritaline, jag tar starka värktabletter ibland, jag har mina lugnande piller och jag tycker det är helt okej att dricka alkohol ibland. Men det är inget som påverkar mitt liv negativt! Jag mår bra, livet rullar på, jag är lycklig, det funkar för mig!  Vad mer kan man begära?



11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards